دوره و شماره: دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 41، تیر 1400 

مقاله پژوهشی

مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی

صفحه 1-26

10.22108/nmrj.2021.123556.2158

وحید ناصحی فر؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان؛ مصطفی اله وردی


مدل تبیین رقابت‌پذیری گردشگری شهرهای توریستی در ایران

صفحه 45-68

10.22108/nmrj.2021.126677.2339

حامد خان‌زاده؛ فرج‌اله رهنورد؛ ناصر بامداد؛ سید مجتبی محمود زاده


ارائۀ چهارچوب به‌کارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب

صفحه 69-90

10.22108/nmrj.2021.127048.2362

سید محمدباقر جعفری؛ سید محمد محمودی؛ مرتضی سلطانی؛ مهدی اشکانی


پیشایندها و پسایندهای کلیشه های برند در صنعت لوازم خانگی

صفحه 151-168

10.22108/nmrj.2021.126835.2352

فهیمه فرقانی اله آبادی؛ امیر رضا کنجکاو منفرد؛ علیرضا رجبی پور میبدی