مقاله پژوهشی بازاریابی
شناسایی عوامل مؤثر بر خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی

علی اصغر فرهمند؛ میرفیض فلاح شمس؛ غلامرضا زمردیان

دوره 12، شماره 2 ، تیر 1401، صفحه 1-20

http://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2022.131764.2605

چکیده
  فضای رقابتی، نیازهای متنوع مشتریان، خدمات و فرایندهای اجرایی متفاوت، تغییر رویکرد و توجه بانک‌ها به زیربخش مهمی از بانکداری جامع به نام بانکداری شرکتی را ضروری کرده است که مشتریان شرکتی با سهم زیادی از منابع بازارهای مالی دارند؛ بنابراین، شناسایی عوامل مؤثر در ایجاد ارزش برای مشتریان شرکتی باعث افزایش سهم از مشتری و سهم ازبازار ...  بیشتر

مقاله پژوهشی بازاریابی
بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)

زهره خسروی لقب؛ رضا سیاوشی؛ لیلا بصیر

دوره 12، شماره 2 ، تیر 1401، صفحه 21-42

http://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2022.132236.2635

چکیده
  در دنیای کنونی برای کسب‌وکارها، مفهوم مدیریت بازاریابی نیز بدون بهره‌مندی از ابزارهای فناورانه مفید نخواهد بود و مفهوم «بازاریابی دیجیتال» دریچه‌ای است که به روی کسب‌وکارها باز شده تا فروش خود را به‌شیوه‌ای مطابق با فناوری روز بهبود بخشند و برای پاسخ‌گویی به نیاز مصرف‌کننده بکوشند که به‌راستی مهم‌ترین دارایی هر کسب‌وکار ...  بیشتر