شناسنامه علمی شماره
عنوان مقاله [English]
. (1402). سال سیزدهم، شماره چهارم، شماره پیاپی (51)، اسفند 1402. تحقیقات بازاریابی نوین, 13(4), 1-182. doi: 10.22108/nmrj.2024.28708
. "سال سیزدهم، شماره چهارم، شماره پیاپی (51)، اسفند 1402", تحقیقات بازاریابی نوین, 13, 4, 1402, 1-182. doi: 10.22108/nmrj.2024.28708
. (1402). 'سال سیزدهم، شماره چهارم، شماره پیاپی (51)، اسفند 1402', تحقیقات بازاریابی نوین, 13(4), pp. 1-182. doi: 10.22108/nmrj.2024.28708
, "سال سیزدهم، شماره چهارم، شماره پیاپی (51)، اسفند 1402," تحقیقات بازاریابی نوین, 13 4 (1402): 1-182, doi: 10.22108/nmrj.2024.28708
. سال سیزدهم، شماره چهارم، شماره پیاپی (51)، اسفند 1402. تحقیقات بازاریابی نوین, 1402; 13(4): 1-182. doi: 10.22108/nmrj.2024.28708