شناسنامه علمی شماره
عنوان مقاله [English]
. (1402). سال سیزدهم، شماره یک، شماره پیاپی(48) فروردین 1402. تحقیقات بازاریابی نوین, 13(1), 1-196. doi: 10.22108/nmrj.2023.27951
. "سال سیزدهم، شماره یک، شماره پیاپی(48) فروردین 1402", تحقیقات بازاریابی نوین, 13, 1, 1402, 1-196. doi: 10.22108/nmrj.2023.27951
. (1402). 'سال سیزدهم، شماره یک، شماره پیاپی(48) فروردین 1402', تحقیقات بازاریابی نوین, 13(1), pp. 1-196. doi: 10.22108/nmrj.2023.27951
, "سال سیزدهم، شماره یک، شماره پیاپی(48) فروردین 1402," تحقیقات بازاریابی نوین, 13 1 (1402): 1-196, doi: 10.22108/nmrj.2023.27951
. سال سیزدهم، شماره یک، شماره پیاپی(48) فروردین 1402. تحقیقات بازاریابی نوین, 1402; 13(1): 1-196. doi: 10.22108/nmrj.2023.27951