شناسنامه علمی شماره
عنوان مقاله [English]
. (1397). دوره 8، شماره 2 - شماره پیاپی 29، تابستان 1397،. تحقیقات بازاریابی نوین, 8(2), 0-0. doi: 10.22108/nmrj.2018.23193
. "دوره 8، شماره 2 - شماره پیاپی 29، تابستان 1397،", تحقیقات بازاریابی نوین, 8, 2, 1397, 0-0. doi: 10.22108/nmrj.2018.23193
. (1397). 'دوره 8، شماره 2 - شماره پیاپی 29، تابستان 1397،', تحقیقات بازاریابی نوین, 8(2), pp. 0-0. doi: 10.22108/nmrj.2018.23193
, "دوره 8، شماره 2 - شماره پیاپی 29، تابستان 1397،," تحقیقات بازاریابی نوین, 8 2 (1397): 0-0, doi: 10.22108/nmrj.2018.23193
. دوره 8، شماره 2 - شماره پیاپی 29، تابستان 1397،. تحقیقات بازاریابی نوین, 1397; 8(2): 0-0. doi: 10.22108/nmrj.2018.23193