نوع مقاله : مقاله پژوهشی
عنوان مقاله [English]
. (1402). سال سیزدهم، شماره سوم، شماره پیاپی (50)، آذر 1402. تحقیقات بازاریابی نوین, 13(3), 1-186. doi: 10.22108/nmrj.2023.28707
. "سال سیزدهم، شماره سوم، شماره پیاپی (50)، آذر 1402", تحقیقات بازاریابی نوین, 13, 3, 1402, 1-186. doi: 10.22108/nmrj.2023.28707
. (1402). 'سال سیزدهم، شماره سوم، شماره پیاپی (50)، آذر 1402', تحقیقات بازاریابی نوین, 13(3), pp. 1-186. doi: 10.22108/nmrj.2023.28707
, "سال سیزدهم، شماره سوم، شماره پیاپی (50)، آذر 1402," تحقیقات بازاریابی نوین, 13 3 (1402): 1-186, doi: 10.22108/nmrj.2023.28707
. سال سیزدهم، شماره سوم، شماره پیاپی (50)، آذر 1402. تحقیقات بازاریابی نوین, 1402; 13(3): 1-186. doi: 10.22108/nmrj.2023.28707