Editorial
(2021). دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 41، تابستان 1400. New Marketing Research Journal, 11(2), -. doi: 10.22108/nmrj.2021.26108
. "دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 41، تابستان 1400", New Marketing Research Journal, 11, 2, 2021, -. doi: 10.22108/nmrj.2021.26108
(2021). 'دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 41، تابستان 1400', New Marketing Research Journal, 11(2), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2021.26108
, "دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 41، تابستان 1400," New Marketing Research Journal, 11 2 (2021): -, doi: 10.22108/nmrj.2021.26108
دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 41، تابستان 1400. New Marketing Research Journal, 2021; 11(2): -. doi: 10.22108/nmrj.2021.26108