Document Type : Original Article
Authors
1 Associate prof, Department of Business Administration, Faculty of Social Sciences, university of Mohaghegh Ardabili, Ardabil, Iran
2 PhD candidate of Business Management-Marketing Management, Department of Business Administration, Faculty of Social Sciences, university of Mohaghegh Ardabili, Ardabil, Iran
Abstract
Keywords
Main Subjects
منابع
10. محسنین، شهریار و اسفیدانی، محمدرحیم. (۱۳۹۳)، معادلات ساختاری مبتنیبر رویکرد حداقل مربعات جزئی بهکمکِ نرمافزار Smart-PLS، چاپ اول، تهران: مهربان نشر.
11. مددخانی، مهدی؛ کاظمی، علی؛ شاهین، آرش و آذرنوش، انصاری. (1399)، طراحی مدل تأثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکنندۀ صنایع دستی ایران، مجلۀ پژوهشهای مدیریت در ایران، 24(2)، 204-171.
12. نوروزی، نگار و معصوم، محمد. (1397)، طراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی، مطالعاتمدیریتورزشی،10(51)، 141-163.
42. Tan, Q. and Sousa, C. M.P. (2015), Leveraging marketing capabilities into competitive advantage and export performance, International Marketing Review, 32(1), 78-102.