- اعرابی، محمد. مصطفوی، امیر. (1390). «الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسبوکار و تأثیر آنها بر عملکرد سازمان». فصلنامة مطالعات مدیریت بهبود و تحول. سال21. شمارة 64. تابستان 1390. صص: 116-89).
2- الواری، حسن. (1384). «بازاریابی و مدیریت بازار». تهران. انتشارات دانشگاه پیام نور.
3- چشمانداز بازار سرمایه ایران. 18اردیبهشت (1387). (www.aftab.com).
4- دفت، ریچارد ال. (1389) «تئوری و طراحی سازمان». ترجمة علی پارساییان و محمد اعرابی. جلد دوم. دفتر پژوهش های فرهنگی.
5- دیوید، فرد آر. (1391). «مدیریت استراتژیک». ترجمة علی پارساییان و محمد اعرابی. تهران. دفتر پژوهش های فرهنگی.
6- فروزنده دهکردی، لطفالله. (1385). «مدیریت استراتژیک». تهران. انتشارت پیام نور.
7- فیاضی جولندان، آرزو. چیرانی، ابراهیم. آزادهدل، محمدرضا. (1392). «تأثیر بازاریابی در عملکرد بازرگانی در شرایط ناهمگونی قدرت بین بخشهای مختلف شرکتهای تولیدی استان گیلان». پایاننامة کارشناسی ارشد، گرایش بازاریابی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
8- کاتلر، فیلیپ. (1389). «مدیریت بازاریابی». ترجمة بهمن فروزنده. اصفهان. انتشارات آموخته.
9- ملکاخلاق، اسماعیل. رجبزاده، یاسمن. (1390). «استراتژیهای ناب و چابک و عملکرد بازاریابی شرکت». بانک مقالات بازاریابی ایران.
10- Auh, Seigyoung, & Merlo, Omar. (2012)." The power of marketing whitin the firm : Its contribution to business performance and the effect of power asymmetry". Industrial Marketing Management, 41,PP 861-873.
11- Cacciolatti, Loca & See Hee Lee. (2016). " Revisiting the relationship between marketing capabilities and firm performance: The moderating role of market orientation, marketing
strategy and organisational power". Journal of Business Research, PP 1-14.
12- Bggadike, Ralph E. (1981). " The contributions of marketing to strategic management". The Academy of Mnagement Review,6(4), PP 621-633.
13- Kumar, Ajith, Scheerm Lisa K., & Steenkampm J. B. (1995a). " The effects of supplier fairness on vulnerable resellers". Journal of Marketing Research, 32, 54-65.
14- Kumar, Nirmalya, Scheer, Lisa K., & Steenkamp, J. B. (1995b). " The effects of perceived interdependence on dealer attitudes". Journal of Marketing Research, 32( August), 348-356.
15- Miller, Danny. (1988). " Relating Porters business strategies to environment and structure: Analysis and performance implications". Academy of M anagement Journal, 31, PP 280-306.
16- Moorman, Chiristine. Rust, Roland T. (1999). " The role of marketing". Journal of Marketing", 63,PP 180-197.
17- Rossignoli, C., & Ricciardi, F. (2015). "Inter-organisational relationships". Heidelberg: Springer.
18- Salancik, Gerald R. Pfeffer, Jeffrey. (1977). " Who gets power-and How they hold onto it: A strategic-Contingency model of power". Organizational Dynamics. PP 3-21.
19- Verhoef, Peter.C., Leeflang, Peter S . H. (2009). "Understanding marketing departments influence within the firm". Journal of Marketing, 73, PP 14-37.
20- Walker, Orville C. Jr. Ruekert, Robert. (1987). " Marketings role in the implementation of business strategies: Acritical review and conceptual framework". Journal of Marketing, 51, PP 15-34.
21- Webster, Frederick E. Jr. (1997). " The role of marketing in the organization". In Donald R. Lehman. Katherine, Jocz (Eds). Reflection on the future of marketing. PP 39-66.
22-Wirts, Jochen. Tuzovic, Sven. Kuppelwieser, Volker. (2013). " The role of Marketing in today s enterprises". Journal of Service Management, PP 1-39.
23- Wu, Jie. (2013). "Marketing capabilities, institutional development, and the performance of emerging market firms: A multinational study". Intern. J. of Research in Marketing, 30, PP 36-45.