1- هاوکینز دل، بست راجر و کانی کنث، مترجمان احمد روستا، عطیه بطحایی، (1385)، رفتار مصرفکننده، تدوین استراتژی بازاریابی، نشر سارگل، تهران.
2- کاتلر فیلیپ و آرمسترانگ گری، ترجمه بهمن فروزنده، (1387)، اصول بازاریابی، نشر آموخته، تهران
3- سید جوادین سید رضا و اسفیدانی محمد رحیم، (1388)، بازاریابی صنعتی، نشر زمزمه نور، تهران
4- مجید اسماعیل پور، (1386)، طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی محصولات رایانهای، سیدجوادین سیدرضا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
5- حمید علیخانی، ابوالفضل معصوم زاده، (1387)، مفاهیم و الگوهای خرید سازمانی با رویکرد خرید در سازمانهای دولتی، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
6- پورعبداللهیان برزو، مهرانی هرمز، (1388)، شناسایی عوامل موثر بر رفتار خریداران دستگاههای سونوگرافی در تهران، فصلنامه مدیریت(پژوهشگر) سال ششم شماره 13، تهران
7- سید رضا سید جوادین، مصطفی داودابادی فراهانی، (1383)، بررسی عوامل موثر بررفتار خرید خرده فروشان محصولات لبنی، ماهنامه تخصصی بازاریابی، شماره۴۰، تهران
8- سرمد زهره، بازرگان عباس و حجازی الهه،(1380)، روشهای تحقیق در علوم رفتاری، تهران، نشر آگاه
9- مؤمنی و فعال قیوم ع، (1386)، تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS، نشر کتاب نو، تهران
10- Anderson, P.F. and Chambers, R.M. (1985), “A reward/measurement model of organizational buying behavior,” Journal of Marketing, Vol. 49, Spring
11- Sheth ,J,N (1996), "Organizational buying behaviour : past performance and future expectation,: 'Journal of business & industrial marketing , Vol .11 ,No 3/4
12- Webster , F. and Wind ,Y.(1973): "Organizational Buying Behavior " ,Industrial marr-eting management, vol . 36 .
13- Webster , Fredreick E.(1999): "Industrial Marketing", John Wiley and Sons , 3rd Edition
14- Choffray and Gary L. Lilien.(1978): " Assessing Response to Industrial Marketing Strategy",: Journal of Marketing, Vol. 42, No. 2