1- ابزری، م.، رنجبریان، ب.، فتحی، س.، & قربانی، ح. (1388). تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری. چشم انداز مدیریت شماره 31، 25-42.
2- امیری، م.، یزدانی، ح.، & اکرام نصرتیان، ن. (1387). سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی. دانش مدیریت، سال ٢١ ، شماره ٨١، 3-18.
3- زنجیردار، م.، طالبی فراهانی، ز.، موسوی بصری، س. م.، & لونی، ن. (1389). مقایسه سیستمهای سنجش عملکرد و تحلیلی بر کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم نوین سنجش عملکرد. بررسیهای بازرگانی شماره 41، 35-46.
4- سیدجوادین، س.، رایج، ح.، آقامیری، س.، & یزدانی، ح. (تابستان 1389). بازاریابی درونی، گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ. مدرس علوم انسانی- پژوهشهای مدیریت در ایران دوره 14 ، شماره 2، 67-97.
5- صفری، س.، & مداح، م. (بدون تاریخ). استفاده از کارت امتیازی متوازن به منظور ارزیابی عملکرد مراکز رشد. رشد فناوری، 25-31.
6- قاسمی، و. (1389). مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای اجتماعی با کاربرد Amos Graphics. تهران: جامعه شناسان.
7- کاپلان، ر. ا.، & نورتون، د. پ. (بدون تاریخ). سازمان استراتژی محور (با معرفی روش ارزیابی متوازن). (پ. بختیاری، مترجم) تهران: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
8- Abdul Ghafoor Khan, R., Ahmed Khan, F., & Aslam Khan, M. (2011). Impact of Training and Development on Organizational Performance. Global Journal of Management and Business Research, 62-68.
9- Ahmed, P., & Rafig, M. (2003). Internal marketing issues and challenges. European Journal of Marketing, 1177-1186.
10- Akroush, A., & Al-Mohammad, M. (2010). The effect of marketing knowledge management on organizational performance:An empirical investigation of the telecommunications organizations in Jordan. nternational Journal of Emerging Markets, 38-77.
11- Bansal, S., Mendelson, B., & Sharma, B. (2001). The impact of internal marketing activities on external marketing outcomes. Journal of Quality Management, 61–76.
12- Benea, M. C. (2008). Internal Marketing & Performance In Services Organizations. ACTA TECHNICA CORVINIENSIS, 25-30.
13- Bouranta, A., & Mavridoglou, G. (n.d.). Internal Marketing Concept: The Case of The Greek Banks. 1-9.
14- Chung, H.-J., Wu, S.-W., & Tsai, Y. (2009). The Influence of Conduct of Internal Marketing to Service Oriented Attitude of Nursing Staffs in Hospitals. IEEE, 147-152.
15- Cooper, J., & J. Cronin, J. (2000). Internal Marketing: A Competitive Strategy for the Long-Term Care Industry. Journal of Business Research, 177-181.
16- Gounaris, S. P. (2006). Internal-market orientation and its measurement. Journal of Business Research 59, 432 – 448.
17- Hui Yang, W. (2010). Relationships among Internal Marketing Perceptions,Organizational Support, Job Satisfaction and Role Behavior in Healthcare Organizations. International Journal of Management, 235-242.
18- Lings, N. (1999). Managing Service Quality with Internal Marketing Schematics. Long Range Planning, 452-463.
19- Mishra, S. (2010). Internal Marketing- A Tool to Harness Employees’ Power in Service Organizations in India. International Journal of Business and Management, 185-193.
20- Mosahab, R., Mahamad, O., & T. Ramayah. (2010). Comparison of Service Quality Gaps among Teachers and Students as Internal and External Customers. International Journal of Marketing Studies, 13-20.
21- Saad, M., Ahmed, K., & Rafiq, M. (2002). Internal Marketing: Using marketing-Like Approaches to Build Business Competencies and Improve Performance in Large Malaysian Corporations. Asian Academy of Management Journal, 27-53.
22- Subramaniam, R. (2007). A Review of Internal Marketing & Information Technology Service Management In Cargill Singapore.
23- Tortosa, V., A. Moliner, M., & Sa´nchez, J. (2009). Internal market orientation and its influence on organisational performance. European Journal of Marketing, 1435-1456.
24- Tsai, Y., & Wu, S.-W. (2006). Internal Marketing, Organizational Commitment and Service Quality. IEEE.
25- Wagner, S., & Kaufmann, L. (2004). Overcoming the main barriers in initiating and using purchasing-BSCs. Journal of Purchasing & Supply Management, 269–281.
26- Wu, S.-W., & Tsai, Y. (2007). Use The Concept of Market Orientation and Internal Marketing to Improve Service Quality. IEEE, 6617-6620.
27- Yang, H., & Coates, N. (2010). Internal marketing: service quality in leisure services. Marketing Intelligence & Planning, 754-769.
28- Yu, Q., & R. Barnes, B. (2010). Performance improvement by investing in internal marketing management. IEEE, 708-713.