تأثیر نوگرایی مصرف‌کنندگان بر سبک‌های تصمیم‌گیری خرید

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 1-26

میراحمد امیرشاهی؛ کامبیز حیدرزاده؛ فاطمه دبستانی


تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادراک مصرف کنندگان این برندها

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 1-21

طهمورث حسنقلی پور؛ مجتبی امیری؛ نغمه شیبانی


ارائه مدلی برای تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد

دوره 3، شماره 1، مرداد 1392، صفحه 1-16

سیدیعقوب حسینی؛ سیدعباس موسوی؛ علیرضا ضیایی بیده


بررسی و مقایسه سبک های تصمیم گیری خرید مصرف کننده در میان بانوان شاغل و غیرشاغل

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 1-24

الهام السادات میرهاشمی؛ شهریار عزیزی؛ منیژه قره چه


تحلیل عوامل موثر بر پذیرش بانک مجازی- نسل جدید بانکداری الکترونیک

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 1-20

آرش شاهین؛ علی صنایعی؛ علی صنایعی؛ آرش شاهین؛ حمیده سلیمیان


بررسی تاثیر جنبه های درونی استراتژی های جبران خدمات بر توسعه ابعاد نوآوری

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 1-24

محمداسماعیل انصاری؛ علیرضا شیروانی؛ علیرضا شیروانی؛ بهنام حکمی شلمزاری


بررسی نقش واسطه ای گرایش به بازار در رابطه بین تاکید مدیریت عالی و عملکرد بانک های دولتی

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 1-24

حمیدرضا رضوانی؛ حمیدرضا رضوانی؛ علیرضا خواراکیان؛ یعقوب مهارتی


E-Brand as a Strategic ICT-Based Leverage for Iranian Airline Companies in Religious Tourism's Industry

دوره 3، ویژه نامه، فروردین 1392، صفحه 1-12

Hossein Rezaei Dolatabadi؛ Majid Mohammad shafiee؛ Arash Shahin؛ Ali Sanayei


What dynamic capabilities are needed in ERP activity?

دوره 4، ویژه نامه، فروردین 1393، صفحه 1-18

Hon-Yu Ma؛ Ching-Chuan Lin


تخمین تابع تقاضای بیمه عمر در ایران

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 1-14

محمد ادبی فیروزجایی؛ علی دهقانی؛ علی دهقانی؛ فریبا عثمانی


بررسی تأثیر عزت نفس، خود ابرازی و لذت خرید بر عشق برند و حسادت برند و پیامدهای آن

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 1-20

حسین بهمنی؛ سهیل نجات؛ سهیل نجات؛ محمد رحیم اسفیدانی


بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 1-18

10.22108/nmrj.2016.17833

سیدمحمدتقی تقوی فرد؛ محمود محمدیان؛ وحید ناصحی فر؛ وحید ناصحی فر؛ محمود محمدیان؛ امیر غفوریان شاگردی