موضوعات = مهندسی فروش و بازاریابی
فراترکیبی از مدل همتخریبی و همآفرینی ارزش مشتری

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 1-26

10.22108/nmrj.2024.138382.2931

یزدان رحمت آبادی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ محمد رضا کریمی علویجه


شناسایی ابعاد انعطاف‌پذیری بازاریابی و عوامل مؤثر بر آن در بیمۀ عمر

دوره 13، شماره 3، آذر 1402، صفحه 89-112

10.22108/nmrj.2023.137351.2881

مازن المیاحی؛ آذرنوش انصاری؛ سید فتح الله امیری عقدایی


تأثیر سبک‌های رهبری نوظهور بر عملکرد نیروی فروش، با نقش واسطه‌ای رضایت و اعتماد به مدیر فروش

دوره 12، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 109-144

10.22108/nmrj.2022.132209.2633

باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ سمیه پورقدیمی؛ سید محمد رضا موحد