موضوعات = نوآوری در بازاریابی
بررسی تأثیر بازی‌وارسازی بر رفتار شهروندی مشتری مبتنی‌بر چهارچوب MDA

دوره 15، شماره 2، شهریور 1404، صفحه 1-44

10.22108/nmrj.2025.142977.3108

شبنم بلاغی؛ سهیلا خدامی؛ نیلوفر عباسپور


چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده)

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 153-176

10.22108/nmrj.2022.133629.2700

داود فیض؛ محمد ابراهیم باقرنژاد حمزه‌کلایی؛ فهیمه ماه‌آورپور


بررسی عوامل مؤثر بر ارتباط میان بسته‌بندی سبز با وابستگی برند سبز

دوره 11، شماره 3، آذر 1400، صفحه 45-66

10.22108/nmrj.2021.124655.2218

ایوب دارایی؛ مهسا اکبری؛ زهره موسوی کاشی


ارائۀ چهارچوب به‌کارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 69-90

10.22108/nmrj.2021.127048.2362

سید محمدباقر جعفری؛ سید محمد محمودی؛ مرتضی سلطانی؛ مهدی اشکانی