موضوعات = بازاریابی
خوشه‌بندی محرک‌های موثر بر رفتار انتخاب کانال مشتریان در بستر خرده فروشی همه کاناله

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اسفند 1403

10.22108/nmrj.2025.143125.3111

زینب بزرگ پور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ حسین رحیمی کلور؛ قاسم زارعی


ارائۀ الگوی تأثیرگذاران بازاریابی در شبکۀ اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد)

دوره 14، شماره 3، آذر 1403، صفحه 1-24

10.22108/nmrj.2024.142304.3084

عباس عباسی؛ آناهیتا حاتمی؛ ابوالقاسم ابراهیمی


طراحی و اعتبارسنجی الگوی بازاریابی پایدار در صنعت ساختمان

دوره 14، شماره 3، آذر 1403، صفحه 53-76

10.22108/nmrj.2025.141386.3059

بتول ملک محمدی؛ سعید سعیدا اردکانی؛ امیر رضا کنجکاو منفرد


سنخ‌شناسی علمی / ذهنی عملکرد بازاریابی استارتاپ‎های حوزۀ فین‎تک با کاربست روش ذهن‌شناختی کیو

دوره 14، شماره 3، آذر 1403، صفحه 97-134

10.22108/nmrj.2024.142344.3088

مهرداد بهزادنیا؛ شهناز نایب زاده؛ سید حسن حاتمی نسب؛ محمدرضا دهقان اشکذری


ارائۀ چارچوب قابلیت‌های رایزنی بازرگانی خارجی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 1-26

10.22108/nmrj.2024.141619.3066

محمدعلی شاه حسینی؛ محسن نظری؛ محمدحسین خروطی


مدل‌سازی و تحلیل سناریوی چالش‌های خلق رفتار هم‌آفرینی برند مشتری: تحلیلی بر راهبردهای مقابله

دوره 14، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 121-148

10.22108/nmrj.2024.142204.3078

محمود سلطانی؛ محمدتقی رضوان؛ اسماعیل مزروعی نصرآبادی


تحلیلی از هدف‌های استفاده‌کنندگان اینستاگرام با استفاده از مصاحبۀ نردبانی و تکنیک ACV

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 1-20

10.22108/nmrj.2024.140053.3001

زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی بشیرپور؛ سیده نیلوفر موسوی


تجربۀ‌ زیستۀ مشتریان نسل وای نسبت به «پدیدۀ نمایشگاه‌شدگی فروشگاه‌های اینترنتی»

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 21-44

10.22108/nmrj.2024.139450.2978

میلاد جوادی؛ کامبیز حیدرزاده؛ محمدعلی عبدالوند؛ محمدحسن بهزادی


آزمون مدل عوامل وضعیتی مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی مصرف‌کننده (مطالعۀ موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در کلانشهر تهران)

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 45-78

10.22108/nmrj.2024.139610.2983

یاسمین دانشور حمیدی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ محمد حسن زاده؛ قاسم زارعی؛ مریم مولا قلقاچی


فراترکیبی از مدل همتخریبی و همآفرینی ارزش مشتری

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 1-26

10.22108/nmrj.2024.138382.2931

یزدان رحمت آبادی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ محمد رضا کریمی علویجه


تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 27-50

10.22108/nmrj.2024.138930.2955

حسین محجوب؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ مریم اسماعیلی نسب