1. تدوین نقشۀ سلسله‌مراتبی ارزش‎ ‎برند شبکۀ اجتماعی اینستاگرام

شهریار عزیزی؛ پانته آ فاطمی؛ سیدمیلاد حسینی

دوره 10، شماره 4 ، زمستان 1399، ، صفحه 1-16

http://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2020.124355.2204

چکیده
  مطالعۀ حاضر، در پی آن است تا با استخراج نقشۀ سلسله‌مراتبی ارزش برند شبکۀ اجتماعی اینستاگرام با استفاده از نظریۀ ابزار‌ـ‌هدف و فن نردبانیْ بینش و اطلاعات جدیدی را برای کسب‌وکارهایی فراهم آورد که از این شبکه استفاده می‌کنند و یا در آینده قصد دارند از آن استفاده کنند. جامعۀ این مطالعه دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تهران است که از اینستاگرام ...  بیشتر

2. بررسی تأثیر وابستگی اجتماعی بر اعتماد مشتریان در شبکه‌های اجتماعی

ناصر صفایی؛ هما عاطف یکتا

دوره 9، شماره 4 ، زمستان 1398، ، صفحه 55-76

http://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2020.119353.1890

چکیده
   نظر به رشد چشمگیر استفاده از گوشی‌های هوشمند، خدمت‌دهی به مشتریان شکل دیگری پیدا کرده‌ است. در سال‌های اخیر تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، رشد بسیار زیادی داشته‌ است؛ به همین دلیل، تعداد زیادی از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از این شبکه‌ها، محصولات خود را به‌صورت برخط(آنلاین) به فروش می‌رسانند. ...  بیشتر

3. عوامل موثر در خرید های لذت باور از طریق اینستاگرام

غلامرضا آتیه کار؛ اصغر مشبکی؛ عبدالله نعامی

دوره 6، شماره 2 ، تابستان 1395، ، صفحه 18-1

http://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2016.20663

چکیده
  امروزه اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی‌ست که با محوریت اشتراک‌گذاری عکس توانسته است به بسیاری از پیش‌بینی‌ها مبنی بر حرکت شبکه‌های اجتماعی به سمت سایت‌های عکس محور جامعه عمل بپوشاند. هرچند اینستاگرام به عنوان یک پدیدۀ نوظهور برای اشتراک گذاری عکس و فیلم های کوتاه طراحی شده و هدف از ایجاد آن فروش کالا نبوده، اما استفادۀ گوناگون ...  بیشتر