کلیدواژه‌ها = شبکه‌های اجتماعی
ارائۀ الگوی تأثیرگذاران بازاریابی در شبکۀ اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد)

دوره 14، شماره 3، آذر 1403، صفحه 1-24

10.22108/nmrj.2024.142304.3084

عباس عباسی؛ آناهیتا حاتمی؛ ابوالقاسم ابراهیمی


تحلیلی از هدف‌های استفاده‌کنندگان اینستاگرام با استفاده از مصاحبۀ نردبانی و تکنیک ACV

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 1-20

10.22108/nmrj.2024.140053.3001

زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی بشیرپور؛ سیده نیلوفر موسوی


هوش رقابتی مبتنی‌بر محتوای شبکه‌های اجتماعی و عوامل مؤثر بر فرایند آن

دوره 9، شماره 3، آذر 1398، صفحه 43-60

محمدرضا تقوا؛ امیرحسن ناصری؛ کامران فیضی؛ ایمان رئیسی وانانی


تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 175-190

10.22108/nmrj.2018.89511.0

امیر غفوریان شاگردی؛ بهناز دانشمند؛ امید بهبودی