کلیدواژه‌ها = صنعت بیمه
شناسایی ابعاد بازاریابى دیجیتال ‏کسب‌وکارهای الکترونیک‎ ‎صنعت بیمه در ایران

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 169-192

10.22108/nmrj.2023.136171.2829

فاطمه الماسی؛ یوسف محمدی فر؛ محمد جواد جمشیدی


بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 29-44

مریم سعادت علیزاده؛ مجید اسماعیل پور؛ مجید اسماعیل پور


شناسایی و غربالگری چالش‌های پیشروی شبکه فروش در صنعت بیمه و ارائه راه‌کارها با استفاده از شیوه دلفی فازی

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 111-124

محمدعلی سیاه سرانی کجوری؛ عظیم زارعی؛ عظیم زارعی