کلیدواژه‌ها = تبلیغات موبایلی
تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 167-192

10.22108/nmrj.2017.21804

هادی تقوی؛ سید محمدباقر جعفری؛ سیدمرتضی موسوی ثانی باغسیاهی


محرک‌ها و عوامل فردی تاثیرگذار بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی: مطالعه‌ی کاربران تلفن‌همراه

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 20-1

عادل پوردهقان؛ عبدالمجید مصلح؛ منیجه بحرینی زاده


مقایسه تحلیلی مدل‌ پذیرش تکنولوژی و تئوری عمل مستدل در رابطه با پذیرش تبلیغات موبایلی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 181-196

فاطمه نیکزاد؛ سعید سعیدا اردکانی؛ محمد طبابایی تسب