کلیدواژه‌ها = مشتری
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر بدبینی مصرف‌کننده در صنعت خودرو سازی با رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 17-46

10.22108/nmrj.2023.136162.2828

سیده معصومه موسوی زاده؛ سید کامران نوربخش؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده


بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 118-107

رحمان کریمی؛ مجید نیلی؛ احمدرضا شکرچی زاده اصفهانی؛ عاطفه حمزه لو


بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 173-186

فرزاد زیویار؛ محمدصادق ضیائی؛ جواد نرگسیان