کلیدواژه‌ها = قصد خرید
نقش ویژگی‌های آواتار بر هویتیابی مشتری و قصد خرید در دنیای متاورس

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 137-160

10.22108/nmrj.2024.139869.2989

سمیه احمدزاده؛ ریحانه السادات طبائیان؛ پردیس شهرستانی


طرّاحی و تبیین مدلی از عوامل اثرگذار بر رفتار خرید پوشاک دانشجویان جوان ایرانی

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 159-176

10.22108/nmrj.2017.21274

ساحل فرخیان؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده؛ مینا جمشیدی


مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف‌کنندگان در اروپا

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 92-73

امیرحسین نوری پور؛ میثم شیرخدایی


نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 1-20

سجاد خانی؛ مهری نصیری؛ امین اجلی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ عبدالحمید ابراهیمی


سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 105-124

محسن علیزاده ثانی؛ میثم شیرخدایی؛ ندا طهماسبی روشن


بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 161-188

بهرام خیری؛ بهرام خیری؛ متینه فتحعلی


مطالعه تجربی تأثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید از طریق نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 181-194

رقیه هشیوار؛ آرزو خورسندنژاد؛ محسن اکبری؛ محمود مرادی