کلیدواژه‌ها = بازاریابی
شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های بازاریابی خیرخواهانه با تمرکز بر اصول اخلاقی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اردیبهشت 1404

10.22108/nmrj.2025.143940.3136

بهار براخاصی؛ محمدمهدی پرهیزگار؛ محمد نصراله نیا


چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده)

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 153-176

10.22108/nmrj.2022.133629.2700

داود فیض؛ محمد ابراهیم باقرنژاد حمزه‌کلایی؛ فهیمه ماه‌آورپور


ارایه مدل بازاریابی فناوری بیمه (اینشورتک) برای کسبو‌کارهای نوپا در صنعت بیمه

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 197-216

10.22108/nmrj.2022.131270.2577

مهدی حقیقی کفاش؛ امیر بهرامی؛ بابک حاجی کریمی


ارائه الگوی عوامل موفقیت بازاریابی خیرخواهانه در ایران

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 177-190

10.22108/nmrj.2021.129648.2501

حسین کریمی؛ میلاد بخشم؛ محمدرسول الماسی فرد؛ محسن یاراحمدی


ارائۀ چهارچوب به‌کارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 69-90

10.22108/nmrj.2021.127048.2362

سید محمدباقر جعفری؛ سید محمد محمودی؛ مرتضی سلطانی؛ مهدی اشکانی


ارایه مدل نظری آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران با استفاده از روش تحقیق آمیخته

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-16

10.22108/nmrj.2020.122062.2062

محمد پیاهور؛ مهدی کریمی زند؛ غلامرضا عسگری تومار کندی


اکوسیستم بازاریابی بین‌المللی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 1-14

10.22108/nmrj.2019.104781.1300

مرتضی ملکی؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ وحید شرفی


جـایـگـاه‌یـابـی برند هتـل‌های پنـج ستـاره از دیدگاه آژانس های مسافرتی

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 222-203

10.22108/nmrj.2016.20674

نسیم محمدیان محمودجیق؛ مهدی ابراهیمی؛ امین سلطانی هوراند


ارزیابی معیارهای اعتبارسنجی توزیع‌کنندگان استیل در بازار ایران از منظر مشتریان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 21-38

علیرضا بخشی زاده؛ علیرضا بخشی زاده؛ اصغر مشبکی؛ فاطمه عیدی


بررسی عوامل مؤثر بر بهبود وجهه استنباط شده از مقاصد گردشگری جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی

دوره 5، ویژه نامه چهارمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، اسفند 1394، صفحه 31-44

اوژن کریمی؛ محمد محمودی میمند؛ محمد محمودی میمند؛ حسن درویش؛ مهدی نساجی کامرانی


بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 59-74

الهام حسینی چگنی؛ اسماعیل ملک اخلاق؛ محمد نوع پسند اصل


چارچوب جامع تدوین استراتژی نیروگاه برق اصفهان با رویکرد بازاریابی

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 119-134

محسن قربانی؛ اکبر نیلی پور طباطبایی


بهینه سازی کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین و بازاریابی محصولات هوائی به روش AHP

دوره 2، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 143-164

اکبر نیلی پور طباطبایی؛ بیژن خیامباشی؛ مهدی کرباسیان؛ محمد شریعتی


به کارگیری مدل بلوغ قابلیت‌های بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو

دوره 1، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 41-60

سید مجتبی اخوان حجازی؛ آرمان احمدی زاد؛ امیر حسین صبور طینت