کلیدواژه‌ها = فناوری اطلاعات
شناسایی ابعاد بازاریابى دیجیتال ‏کسب‌وکارهای الکترونیک‎ ‎صنعت بیمه در ایران

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 169-192

10.22108/nmrj.2023.136171.2829

فاطمه الماسی؛ یوسف محمدی فر؛ محمد جواد جمشیدی


بهینه سازی کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین و بازاریابی محصولات هوائی به روش AHP

دوره 2، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 143-164

اکبر نیلی پور طباطبایی؛ بیژن خیامباشی؛ مهدی کرباسیان؛ محمد شریعتی