کلیدواژه‌ها = رضایت
بررسی تاثیر مجذوب شدن و ویژگی های وب سایت بر رضایت و استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک)

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 95-110

سحر ناصری؛ کامران زاهدفر؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری


تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خودخدمتی

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 136-119

سعید جلالیان؛ امین موجودی؛ حسین وظیفه دوست


بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیت شرکت های هواپیمایی

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 152-137

علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی


بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 87-106

زهره شاهرخ دهدشتی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ علیرضا بخشی زاده


بررسی و شناسایی عوامل کلیدی حیاتی در پذیرش همراه بانک توسط مشتریان

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 99-108

مژده هاشمیان؛ محمدتقی عیسایی