کلیدواژه‌ها = پدیدارشناسی
"واکاوی پدیدارشناختی جو (فضای) مراکزخرید/ مال ها و رفتارخرید مشتریان "

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 99-126

10.22108/nmrj.2020.122722.2108

مژده افلاکی جوبنی؛ کامبیز حیدرزاده؛ روح اله زابلی؛ محمد حسن بهزادی


نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 43-62

10.22108/nmrj.2017.21797

میترا شعبانی نشتایی؛ کامبیز حیدر زاده هنزایی؛ یزدان منصوریان


شناخت محتوای انواع قراردادهای روان‌شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آن‌ها

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 87-108

محمد لگزیان؛ آذر کفاش پور؛ علیرضا رجبی پور میبدی؛ سعید مرتضوی