کلیدواژه‌ها = فراترکیب
ارائۀ الگویی از پیشرانهای برندسازی نوستالوژیک

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 69-96

10.22108/nmrj.2024.139524.2981

حامد عرب احمدی؛ یونس وکیل الرعایا


طراحی الگوی عوامل مؤثر بر بدبینی مصرف‌کننده در صنعت خودرو سازی با رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 17-46

10.22108/nmrj.2023.136162.2828

سیده معصومه موسوی زاده؛ سید کامران نوربخش؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده


بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 195-226

10.22108/nmrj.2023.135777.2801

سید رسول حسینی؛ تورج صادقی؛ ساحل فرخیان؛ مهدی غفوری فرد


ارائه مدل اثرات زمان بر رفتار مصرف کننده مبتنی بر رویکرد فراترکیب

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 63-84

10.22108/nmrj.2021.129226.2483

بابک اقبالی؛ سیدعبدالله حیدریه؛ فرشاد فائزی رازی؛ یونس وکیل الرعایا