نویسنده = حسین فارسی زاده
تبیین اثر هوش ساختاری- سازمانی بر کسب مزیت رقابتی: نقش میانجی هوش رقابتی

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 65-82

حسین بلوچی؛ عباسعلی رستگار؛ حسین فارسی زاده؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ عباسعلی رستگار


بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 119-138

علی باغانی؛ حسین فارسی زاده؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ مرتضی ملکی مین‌باش رزگاه