نویسنده = سید محمدباقر جعفری
ارائۀ چهارچوب به‌کارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 69-90

10.22108/nmrj.2021.127048.2362

سید محمدباقر جعفری؛ سید محمد محمودی؛ مرتضی سلطانی؛ مهدی اشکانی


تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 167-192

10.22108/nmrj.2017.21804

هادی تقوی؛ سید محمدباقر جعفری؛ سیدمرتضی موسوی ثانی باغسیاهی