نویسنده = محسن اکبری
تأثیر باورهای مصرف‌کنندگان بر رفتار خرید آنی آن‌ها در محیط آنلاین

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 21-34

نازنین امیری؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری


بررسی تاثیر مجذوب شدن و ویژگی های وب سایت بر رضایت و استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک)

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 95-110

سحر ناصری؛ کامران زاهدفر؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری


مطالعه تجربی تأثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید از طریق نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 181-194

رقیه هشیوار؛ آرزو خورسندنژاد؛ محسن اکبری؛ محمود مرادی