نویسنده = طهمورث حسنقلی پور
استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 201-216

10.22108/nmrj.2020.122047.2058

امیرحسین پناهنده؛ طهمورث حسنقلی پور؛ حسن بودلایی؛ سید ابوالقاسم میرا


توسعة مدل رفتار بازخرید بیمه‌گذاران بیمة زندگی «پژوهشی مبتنی‌بر نظریة داده‌بنیاد»‏

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 33-54

10.22108/nmrj.2020.119121.1873

حسینعلی بختیار نصرآبادی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ سید ابوالقاسم میرا؛ ابوعلی ودادهیر


قیمت‌گذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 1-14

10.22108/nmrj.2019.106390.1424

حسین بلوچی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ طهمورث حسنقلی پور


پدیدار شناسی در مطالعات مصرف کننده

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 107-132

احمد قدس الهی؛ امیررضا روحانی؛ طهمورث حسنقلی پور


تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادراک مصرف کنندگان این برندها

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 1-21

طهمورث حسنقلی پور؛ مجتبی امیری؛ نغمه شیبانی