1. نقش بازارگرایی داخلی در توسعة گرایش کارآفرینانه؛ شرکت‌های ارائه‌دهندة خدمات اینترنت در تهران

امیر اخلاصی؛ نادر سیدامیری؛ مرتضی هندیجانی فرد

دوره 8، شماره 1 ، بهار 1397، ، صفحه 97-116

http://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2018.103958.1249

چکیده
  کارکنان نقش پررنگی در موفقیت شرکت‌های خدماتی دارند و رضایت آن‌ها پیش‌نیازی برای رضایت مشتریان است. همچنین، توجه و پاسخگویی به خواسته‌ها و نیازهای آنان،  زمینة توسعة تمایلات کارآفرینانه در شرکت را فراهم می­کند. علاوه بر این، مشتری‌محوری، ممکن است شرکت را به سوی تمرکز بر نوآوری و استفاده پیش‌دستانه از فرصت‌ها رهنمون سازد. ...  بیشتر

2. ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی

مهدی گیاه چین؛ امیر اخلاصی

دوره 3، شماره 2 ، تابستان 1392، ، صفحه 191-206

چکیده
  امروزه برند در کسب و کارهای سراسر دنیا از جمله شرکت های ارائه کننده خدمات،جایگاه ویژه ای یافته و دارای اهمیت زیادی است همچنین ارزش ویژه برند یک ابزار قدرتمند در بازاریابی رقابتی است؛ لذا مدیریت و اندازه گیری آن اهمیت دارد. در این مقاله سعی داریم تا ابعاد مختلفِ تأثیرگذار در ارزش ویژه برند مؤسسات و شرکت های خدماتی را پیدا کنیم و با در ...  بیشتر

3. ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار

محمدعلی شاه حسینی؛ امیر اخلاصی؛ کمال رحمانی

دوره 1، شماره 3 ، پاییز 1390، ، صفحه 63-78

چکیده
  تحقیق حاضر در پی یافتن رابطه بین ارزش ویژه برند خدمات و مولفه­های آن و رفتار خرید مصرف­کنندگان در بانک انصار است. آمیخته بازاریابی در واقع نقطه شروع حرکت سازمان­هاست که شکل­گیری ادراک مشتریان نیز از آن ناشی می­شود. پس از آگاهی مشتریان از محصول، ادراکی متناسب با پیام­های سازمان در ذهنشان شکل می­گیرد که به رفتارهای بعدی ...  بیشتر