نویسنده = مهدی دهقانی سلطانی
تبیین اثر هوش ساختاری- سازمانی بر کسب مزیت رقابتی: نقش میانجی هوش رقابتی

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 65-82

حسین بلوچی؛ عباسعلی رستگار؛ حسین فارسی زاده؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ عباسعلی رستگار


بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 119-138

علی باغانی؛ حسین فارسی زاده؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ مرتضی ملکی مین‌باش رزگاه


طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزش‌درک‌شده

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 183-200

الهه قهری شیرین آبادی؛ حسین فارسی زاده؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ داود فیض