نویسنده = سیدحمید خدادادحسینی
تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 27-50

10.22108/nmrj.2024.138930.2955

حسین محجوب؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ مریم اسماعیلی نسب


تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 73-88

10.22108/nmrj.2023.134784.2747

سید مسلم هاشمی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ افسانه کامران


بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 129-148

10.22108/nmrj.2019.115999.1675

محمود حسن زاده؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی؛ پرویز احمدی


تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی

دوره 8، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 75-96

10.22108/nmrj.2018.105503.1351

مصطفی شغایی فلاح؛ سید حمید خداداد حسینی؛ آناهیتا خرمی بنارکی؛ علی علیزاده زوارم


تأثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی مجتمع های تجاری بر آگاهی از برند، ترجیح برند و وفاداری مشتریان

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 1-24

10.22108/nmrj.2017.21265

علیرضا بخشی زاده؛ اسداله کردنائیج؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ پرویز احمدی


بررسی اثر نواهنگ بر خرید فروشگاهی:بررسی نقش مدت زمان ماندگاری مشتری در فروشگاه

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 69-86

علیرضا مسیبی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ سید حمید خداداد حسینی