نویسنده = آذر کفاش پور
شناخت محتوای انواع قراردادهای روان‌شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آن‌ها

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 87-108

محمد لگزیان؛ آذر کفاش پور؛ علیرضا رجبی پور میبدی؛ سعید مرتضوی


بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 1-16

شیرین فیض محمدی؛ فریبرز رحیم نیا؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ شیرین فیض محمدی


ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 79-98

آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ طاهره نبی زاده