نویسنده = آذرنوش انصاری
شناسایی ابعاد انعطاف‌پذیری بازاریابی و عوامل مؤثر بر آن در بیمۀ عمر

دوره 13، شماره 3، آذر 1402، صفحه 89-112

10.22108/nmrj.2023.137351.2881

مازن المیاحی؛ آذرنوش انصاری؛ سید فتح الله امیری عقدایی


بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 73-86

هادی تیموری؛ علی شائمی؛ شیوا حمیدی پور؛ آذرنوش انصاری


مطالعه تاثیر تنوع طلبی و درگیری در قصد خرید بر نگرش مشتریان ( رضایت، وفاداری و تمایل مشتری به تغییر برند)

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 211-224

آذرنوش انصاری؛ آذرنوش انصاری؛ نصیر کتابی؛ هادی تیموری؛ زینب صابر؛ هادی تیموری