نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرایه‌های تصویری طراحی نوع‌شناسی آرایه‌های تصویری با تمرکز بر رابطة تعاملی استعاره و مجاز در تبلیغات چاپی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 125-144]
  • آشفتگی بازار قیمت‌گذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • آشفتگی فنی قیمت‌گذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]

ا

  • ابزارهای تحلیل داده‌های بزرگ کاوش الگوهای پویایی مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-30]
  • ابعاد بازاریابی مطالعة ابعاد بازاریابی کالاها و خدمات کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی استان اصفهان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-68]
  • اثر کشور مبدأ بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]
  • ارتباطات دهان‌به‌دهان منفی مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]
  • ارزش طول عمر مشتری کاوش الگوهای پویایی مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-30]
  • ارزش‌های تجربی تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 1-18]
  • استراتژی‌های پاسخگویی مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]
  • استعاره‌های تصویری طراحی نوع‌شناسی آرایه‌های تصویری با تمرکز بر رابطة تعاملی استعاره و مجاز در تبلیغات چاپی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 125-144]
  • اصفهان مطالعة ابعاد بازاریابی کالاها و خدمات کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی استان اصفهان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-68]
  • الگوهای پویایی خاص صنعت کاوش الگوهای پویایی مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-30]
  • انگیزه شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]

ب

  • بازاریابی مطالعة ابعاد بازاریابی کالاها و خدمات کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی استان اصفهان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-68]
  • بازاریابی استراتژیک ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های بزرگ صنعت فولاد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 77-108]
  • بازاریابی اینترنتی عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای کلیدی توانایی‌های بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 19-42]
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 69-88]
  • بازاریابی عصبی بررسی تأثیر گردن‌آویز بسته‌بندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 109-128]
  • بازارگرایی قیمت‌گذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • باندلینگ اجتماعی تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-162]
  • بانکداری همراه مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 169-194]
  • بانک سپه عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای کلیدی توانایی‌های بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 19-42]
  • برند تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 33-52]
  • برند مکان مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
  • بسته‌بندی بررسی تأثیر گردن‌آویز بسته‌بندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 109-128]
  • بلاغت در تصویر طراحی نوع‌شناسی آرایه‌های تصویری با تمرکز بر رابطة تعاملی استعاره و مجاز در تبلیغات چاپی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 125-144]
  • بهینه‌سازی انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]

پ

  • پاسخ‌های رفتاری آنی و پنهان مصرف‌کنندگان تأثیر ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک بر پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان؛ مطالعه با تمرکز بر شبکة اجتماعی اینستاگرام [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 195-218]
  • پیشایندهای تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیک تأثیر ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک بر پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان؛ مطالعه با تمرکز بر شبکة اجتماعی اینستاگرام [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 195-218]
  • پویایی‌شناسی سیستم مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
  • پویایی مشتریان کاوش الگوهای پویایی مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-30]
  • پیوستار خدمات تعیین دامنة توسعة کسب‌وکارهای خدمات محصول محصور، در شرکت‌های تولیدکنندة کالاهای صنعتی؛ مورد مطالعه: صنعت تولید تجهیزات سنگین- شرکت آلفا [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 15-32]

ت

  • تاپسیس قیمت‌گذاری خدمات آزمایشگاهی با توجه ‌به قیمت رقبا با استفاده از تصمیم‌گیری چندمعیارة فازی بازه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیک تأثیر ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک بر پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان؛ مطالعه با تمرکز بر شبکة اجتماعی اینستاگرام [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 195-218]
  • تصمیم گیری چندشاخصه قیمت‌گذاری خدمات آزمایشگاهی با توجه ‌به قیمت رقبا با استفاده از تصمیم‌گیری چندمعیارة فازی بازه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • تصویر ذهنی برند مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 169-194]
  • تعداد دفعات تثبیت نگاه بررسی تأثیر گردن‌آویز بسته‌بندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 109-128]
  • تنظیم رفتار مصرف‌کننده موفقیت مبتنی‌بر عملکرد برند و کنترل بازار؛ بررسی نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت برند [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 219-236]
  • توجه بصری بررسی تأثیر گردن‌آویز بسته‌بندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 109-128]
  • تئوری بازی‌ها انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]

ج

  • جذابیت سرمایه‌گذاری مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]

ح

  • حمایت از برنج ایرانی بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]
  • حمایت از خودرو ایرانی بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]
  • حمایت از کالای ایرانی بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]

خ

  • خدماتی‌شدن تولیدکننده تعیین دامنة توسعة کسب‌وکارهای خدمات محصول محصور، در شرکت‌های تولیدکنندة کالاهای صنعتی؛ مورد مطالعه: صنعت تولید تجهیزات سنگین- شرکت آلفا [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 15-32]
  • خلق برند باارزش موفقیت مبتنی‌بر عملکرد برند و کنترل بازار؛ بررسی نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت برند [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 219-236]
  • خلق مشترک ارزش شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]

ر

  • راهبرد بهینة بازاریابی انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]
  • ردیابی حرکات چشم بررسی تأثیر گردن‌آویز بسته‌بندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 109-128]
  • رسانة اجتماعی شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 69-88]
  • رسانه‌های اجتماعی تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 33-52]
  • ریسک ادارکی مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 169-194]
  • رفتار شهروندی مشتری تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 1-18]
  • رفتار مشارکتی مشتری تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 1-18]
  • رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 1-18]

س

  • سیستم‌های خدمت - محصول تعیین دامنة توسعة کسب‌وکارهای خدمات محصول محصور، در شرکت‌های تولیدکنندة کالاهای صنعتی؛ مورد مطالعه: صنعت تولید تجهیزات سنگین- شرکت آلفا [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 15-32]
  • سهولت استفاده مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 169-194]

ش

  • شدت رقابت قیمت‌گذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • شکست محصول مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]
  • شهرت شرکت مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]

ص

  • صنعت بانکداری کاوش الگوهای پویایی مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-30]
  • صنعت خدمات طراحی مدل تعاملی هوش بازاریابی و اثربخشی عملکرد صنعت بیمه با بهره‌گیری از تکنیک AHP فازی مطالعة موردی: بیمه پاسارگاد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 149-168]
  • صنعت فولاد ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های بزرگ صنعت فولاد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 77-108]
  • صنعت گاز مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]

ط

  • طبقه‌بندی خدمات تعیین دامنة توسعة کسب‌وکارهای خدمات محصول محصور، در شرکت‌های تولیدکنندة کالاهای صنعتی؛ مورد مطالعه: صنعت تولید تجهیزات سنگین- شرکت آلفا [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 15-32]
  • طبقه‌بندی موضوعی: E42؛ G2؛ G21؛ O33 مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 169-194]

ع

  • عدم‌ اطمینان ادراک‌شده تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-162]
  • عدم قطعیت فازی بازه‌ای قیمت‌گذاری خدمات آزمایشگاهی با توجه ‌به قیمت رقبا با استفاده از تصمیم‌گیری چندمعیارة فازی بازه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • عملکرد طراحی مدل تعاملی هوش بازاریابی و اثربخشی عملکرد صنعت بیمه با بهره‌گیری از تکنیک AHP فازی مطالعة موردی: بیمه پاسارگاد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 149-168]
  • عملکرد برند موفقیت مبتنی‌بر عملکرد برند و کنترل بازار؛ بررسی نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت برند [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 219-236]

ف

  • فراترکیب شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
  • فراترکیب مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
  • فرایند تحلیل شبکه‌ای قیمت‌گذاری خدمات آزمایشگاهی با توجه ‌به قیمت رقبا با استفاده از تصمیم‌گیری چندمعیارة فازی بازه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • فرصت‌ها و چالش‌ها شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 69-88]

ق

  • قابلیت مدیریت برند موفقیت مبتنی‌بر عملکرد برند و کنترل بازار؛ بررسی نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت برند [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 219-236]
  • قصد خرید تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 33-52]
  • قصد خرید مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]
  • قصد خرید آنلاین تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-162]
  • قیمت گذاری قیمت‌گذاری خدمات آزمایشگاهی با توجه ‌به قیمت رقبا با استفاده از تصمیم‌گیری چندمعیارة فازی بازه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • قیمت‌گذاری راهبردی (استراتژیک) قیمت‌گذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • قوم‌مداری مصرف‌کننده بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]

ک

  • کالاها و خدمات کتابخانه‌ای مطالعة ابعاد بازاریابی کالاها و خدمات کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی استان اصفهان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-68]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعة ابعاد بازاریابی کالاها و خدمات کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی استان اصفهان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-68]
  • کنترل بازار موفقیت مبتنی‌بر عملکرد برند و کنترل بازار؛ بررسی نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت برند [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 219-236]
  • کنترل مصرف‌کننده تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-162]

گ

  • گرایش مثبت به محصولات داخلی بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]

م

  • مجاز تصویری طراحی نوع‌شناسی آرایه‌های تصویری با تمرکز بر رابطة تعاملی استعاره و مجاز در تبلیغات چاپی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 125-144]
  • محصولات مصرفی انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]
  • مدل پارادایمی داده‌بنیاد ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های بزرگ صنعت فولاد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 77-108]
  • مشارکت شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
  • مؤلفه‌های P4 انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]

ن

  • نگرش تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 33-52]
  • نگرش مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 169-194]
  • نگرش هم‌آفرینی تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 1-18]

و

  • ویژگی‌های شرکت عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای کلیدی توانایی‌های بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 19-42]
  • ویژگی‌های کلان محیطی عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای کلیدی توانایی‌های بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 19-42]
  • ویژگی‌های محصول عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای کلیدی توانایی‌های بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 19-42]

ه

  • هم‌آفرینی تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 1-18]
  • همراه اول تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-162]
  • هنجارهای ذهنی تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 33-52]
  • هوش بازاریابی طراحی مدل تعاملی هوش بازاریابی و اثربخشی عملکرد صنعت بیمه با بهره‌گیری از تکنیک AHP فازی مطالعة موردی: بیمه پاسارگاد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 149-168]