نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد انگیزشی طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-198]
  • ابعاد سازمانی طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-198]
  • ابعاد شغلی طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-198]
  • ابعاد فردی طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-198]
  • ابهام نسبت به برند مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 35-56]
  • اجتناب از برند تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 165-180]
  • احساسات منفی به برند تأثیر زمینه‌های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 139-164]
  • ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 131-148]
  • ارزیابی عملکرد طراحی مدل ارزیابی عملکرد برای ارزیابی‌شونده‌های سلسله‌مراتبی با شاخص‌های موزون در دپارتمان‌های هایپرمارکت به روش تلفیقی تحلیل پوششی داده‌های سلسله‌مراتبی موزون [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 69-94]
  • ارزش ویژة برند مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 123-138]
  • ازخودبیگانگی بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 95-110]
  • اسکیزوفرنی برند مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 35-56]
  • اصفهان تأثیر راهبردگرایی بر عملکرد کسب و کار با میانجی‌گری قابلیت‌های بازاریابی؛ مطالعة موردی: شعبه‌های بانک مهر اقتصاد استان اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]
  • اعتماد پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف‌کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی) [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 1-18]
  • اعتماد برند تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]
  • اعتماد به برند واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 1-26]
  • افسوس واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‌آمیز مشتریان: با نقش میانجی افسوس پس از خرید در صنعت پوشاک مد [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-216]
  • انتقام از برند تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 165-180]
  • اندیشناکی واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‌آمیز مشتریان: با نقش میانجی افسوس پس از خرید در صنعت پوشاک مد [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-216]
  • انصاف ادراکشده بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت‏گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل‏داری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 19-40]

ب

  • بازاریابی داخلی طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-198]
  • بازاریابی رسانة اجتماعی بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 45-68]
  • بازاریابی علّی تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-96]
  • بازاریابی کارآفرینانه مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 123-138]
  • بازارگرایی نقش بازارگرایی داخلی در توسعة گرایش کارآفرینانه؛ شرکت‌های ارائه‌دهندة خدمات اینترنت در تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 97-116]
  • بازارگرایی داخلی نقش بازارگرایی داخلی در توسعة گرایش کارآفرینانه؛ شرکت‌های ارائه‌دهندة خدمات اینترنت در تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 97-116]
  • بانک مهر اقتصاد تأثیر راهبردگرایی بر عملکرد کسب و کار با میانجی‌گری قابلیت‌های بازاریابی؛ مطالعة موردی: شعبه‌های بانک مهر اقتصاد استان اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]
  • بخش‌بندی شناسایی الگوهای غالب رفتار مشتریان بانک در طول زمان بخشهای مختلف؛ مطالعة موردی: بانک انصار [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 149-165]
  • برندسازی ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 117-130]
  • بندر خشک درک جایگاه عوامل زمینه‌ساز ایجاد بنادر خشک در ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی GRA، MCDM و اعداد فازی مثلثی ـ بازه‌ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 57-74]
  • بویایی نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 141-162]

ت

  • تاکسونومی تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-96]
  • تبلیغات شفاهی (دهان‌به‌دهان) بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 45-68]
  • تجاری‌سازی طراحی مدل تجاری‌سازی کالاهای دانش‌بنیان در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 23-38]
  • تجربة درون‌فروشگاهی نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 141-162]
  • تجربة مشتری مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده‌فروشی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-22]
  • تجربة مصرف‌کننده مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده‌فروشی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-22]
  • تجربة منفی گذشته تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 165-180]
  • تجربه مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده‌فروشی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-22]
  • تجزیه و تحلیل روابط خاکستری درک جایگاه عوامل زمینه‌ساز ایجاد بنادر خشک در ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی GRA، MCDM و اعداد فازی مثلثی ـ بازه‌ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 57-74]
  • تحلیل پوششی داده‌های موزون سلسله‌مراتبی طراحی مدل ارزیابی عملکرد برای ارزیابی‌شونده‌های سلسله‌مراتبی با شاخص‌های موزون در دپارتمان‌های هایپرمارکت به روش تلفیقی تحلیل پوششی داده‌های سلسله‌مراتبی موزون [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 69-94]
  • تحلیل رفتار مشتری تحلیل رفتار مشتری با استفاده از کاوش کاربری وب [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 69-86]
  • تحلیل عاملی توسعه مدل بومی سنجش رقابت پذیری گردشگری مقاصد گردشگری ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 105-122]
  • تحلیل عاملی تدوین استراتژی ریسک اعتباری بر اساس مدل SWOT در بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-68]
  • تحلیل مضمون طراحی مدل تجاری‌سازی کالاهای دانش‌بنیان در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 23-38]
  • تداعی‌های ناشی از برند واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 1-26]
  • تصمیم‌گیری چندمعیاره درک جایگاه عوامل زمینه‌ساز ایجاد بنادر خشک در ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی GRA، MCDM و اعداد فازی مثلثی ـ بازه‌ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 57-74]
  • تصمیمگیری خرید عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه :رهیافت فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
  • تصویر قیمتی فروشگاهی عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه :رهیافت فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
  • تلفن همراه هوشمند ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 117-130]
  • تمایلات رفتاری بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 45-68]
  • تمایلات نوستالژی بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 95-110]
  • تمایل به خیال‌پردازی بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 95-110]
  • تمایل به خرید تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]
  • تنفر از برند تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 165-180]
  • توانمندسازی کارآفرینانه شناسایی پیشران‌های مؤثر در توسعة کسب‌وکارهای بسیار کوچک (میکرو) در بخش مشاغل خانگی روستایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 119-140]
  • توسعة محصول جدید بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة محصول سبز در صنعت کاشی استان یزد [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
  • توسعة محصول سبز بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة محصول سبز در صنعت کاشی استان یزد [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
  • توسعة نام تجاری عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 21-34]
  • تئوری داده بنیاد مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 35-56]
  • تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده بررسی قصد مصرف‌کننده برای خرید محصولات سبز با استفاده از نظریة رفتار برنامه‌ریزی‌شده، نگرانی‌های زیست‌محیطی و دانش زیست‌محیطی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 111-130]

ج

  • جاذبة تبلیغاتی تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 99-118]
  • جهت‌گیری های استراتژیک تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 131-148]
  • جوّ دیداری نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 141-162]

چ

  • چالشی‌بودن فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • چشایی نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 141-162]

خ

  • خرده‌فروشیِ برخط تحلیل رفتار مشتری با استفاده از کاوش کاربری وب [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 69-86]
  • خلاقیت فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • خودانگاره ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 117-130]
  • خوشه‌بندی مشتریان تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-96]

د

  • داده‌کاوی تحلیل رفتار مشتری با استفاده از کاوش کاربری وب [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 69-86]
  • دانش زیست‌محیطی بررسی قصد مصرف‌کننده برای خرید محصولات سبز با استفاده از نظریة رفتار برنامه‌ریزی‌شده، نگرانی‌های زیست‌محیطی و دانش زیست‌محیطی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 111-130]
  • دپارتمان طراحی مدل ارزیابی عملکرد برای ارزیابی‌شونده‌های سلسله‌مراتبی با شاخص‌های موزون در دپارتمان‌های هایپرمارکت به روش تلفیقی تحلیل پوششی داده‌های سلسله‌مراتبی موزون [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 69-94]
  • دیدگاه مشتری در بازاریابی کارآفرینانه مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 123-138]
  • درگیری ذهنی محصول تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 99-118]
  • دلبستگی برند تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]

ر

  • رابطة مشتریان با برند مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکت‌های خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کره‌ای [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 79-98]
  • رابطة مصرف‌کننده-برند تأثیر زمینه‌های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 139-164]
  • رضایت مشتری فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • رضایت مشتری واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 1-26]
  • رفتار پویای مشتریان شناسایی الگوهای غالب رفتار مشتریان بانک در طول زمان بخشهای مختلف؛ مطالعة موردی: بانک انصار [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 149-165]
  • رفتار شکایت‌آمیز واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‌آمیز مشتریان: با نقش میانجی افسوس پس از خرید در صنعت پوشاک مد [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-216]
  • رفتار فروش انطباقی الگوی پیامدهای رفتاری-عملکردی مهارت شنود نیروی فروش [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 27-44]
  • رفتارهای ناشی از سردرگمی پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف‌کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی) [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 1-18]
  • رقابت‌پذیری توسعه مدل بومی سنجش رقابت پذیری گردشگری مقاصد گردشگری ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 105-122]
  • رقابت‌پذیری تدوین استراتژی ریسک اعتباری بر اساس مدل SWOT در بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-68]
  • روش‌های تصمیم‌گیری چندشاخصه بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة محصول سبز در صنعت کاشی استان یزد [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
  • رویکرد ترکیبی واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 1-26]

ز

  • زمینة فردی نفرت تأثیر زمینه‌های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 139-164]

س

  • سردرگمی مصرف‌کننده پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف‌کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی) [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 1-18]

ش

  • شبکة خزانة جمعی فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • شبکه های اجتماعی ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 117-130]
  • شرکت‌های ارائه‌دهندة خدمات اینترنت نقش بازارگرایی داخلی در توسعة گرایش کارآفرینانه؛ شرکت‌های ارائه‌دهندة خدمات اینترنت در تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 97-116]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی مدل تجاری‌سازی کالاهای دانش‌بنیان در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 23-38]
  • شنیداری نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 141-162]
  • شنود نیروی فروش الگوی پیامدهای رفتاری-عملکردی مهارت شنود نیروی فروش [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 27-44]
  • شیوة نمایش تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 99-118]

ص

  • صنایع غذایی لبنی مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 123-138]
  • صنعت بازی‌های موبایلی فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • صنعت خودروسازی تأثیر زمینه‌های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 139-164]
  • صنعت هتل‏داری بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت‏گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل‏داری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 19-40]

ظ

  • ظرفیت‌سازی کارآفرینانه شناسایی پیشران‌های مؤثر در توسعة کسب‌وکارهای بسیار کوچک (میکرو) در بخش مشاغل خانگی روستایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 119-140]

ع

  • عدد فازی بازه‌ای درک جایگاه عوامل زمینه‌ساز ایجاد بنادر خشک در ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی GRA، MCDM و اعداد فازی مثلثی ـ بازه‌ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 57-74]
  • عشق به برند واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 1-26]
  • عملکرد تأثیر راهبردگرایی بر عملکرد کسب و کار با میانجی‌گری قابلیت‌های بازاریابی؛ مطالعة موردی: شعبه‌های بانک مهر اقتصاد استان اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]
  • عملکرد برند تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 131-148]
  • عملکرد نیروی فروش الگوی پیامدهای رفتاری-عملکردی مهارت شنود نیروی فروش [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 27-44]
  • عوامل مؤثر بر توسعة نام تجاری عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 21-34]

ف

  • فراترکیب عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه :رهیافت فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
  • فرهنگ‌سازی کارآفرینانه شناسایی پیشران‌های مؤثر در توسعة کسب‌وکارهای بسیار کوچک (میکرو) در بخش مشاغل خانگی روستایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 119-140]

ق

  • قابلیت بازاریابی تأثیر راهبردگرایی بر عملکرد کسب و کار با میانجی‌گری قابلیت‌های بازاریابی؛ مطالعة موردی: شعبه‌های بانک مهر اقتصاد استان اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]
  • قدرت برند مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکت‌های خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کره‌ای [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 79-98]
  • قصد خرید بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 95-110]
  • قیمتگذاری عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه :رهیافت فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
  • قیمت‏گذاری پویا بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت‏گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل‏داری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 19-40]
  • قوانین انجمنی شناسایی الگوهای غالب رفتار مشتریان بانک در طول زمان بخشهای مختلف؛ مطالعة موردی: بانک انصار [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 149-165]

ک

گ

  • گرایش راهبردی تأثیر راهبردگرایی بر عملکرد کسب و کار با میانجی‌گری قابلیت‌های بازاریابی؛ مطالعة موردی: شعبه‌های بانک مهر اقتصاد استان اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]
  • گرایش کارآفرینانه نقش بازارگرایی داخلی در توسعة گرایش کارآفرینانه؛ شرکت‌های ارائه‌دهندة خدمات اینترنت در تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 97-116]
  • گردشگری توسعه مدل بومی سنجش رقابت پذیری گردشگری مقاصد گردشگری ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 105-122]
  • گردشگری تدوین استراتژی ریسک اعتباری بر اساس مدل SWOT در بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-68]

ل

  • لامسه نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 141-162]

م

  • محصولات سبز بررسی قصد مصرف‌کننده برای خرید محصولات سبز با استفاده از نظریة رفتار برنامه‌ریزی‌شده، نگرانی‌های زیست‌محیطی و دانش زیست‌محیطی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 111-130]
  • محصول ضروری تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-96]
  • محصول لذت‌جویانه تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-96]
  • محیط فروشگاه نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 141-162]
  • مدیریت تجربة مشتری مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده‌فروشی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-22]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة محصول سبز در صنعت کاشی استان یزد [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
  • میراث برند تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]
  • میراث برند بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 95-110]
  • مشاغل خانگی روستایی شناسایی پیشران‌های مؤثر در توسعة کسب‌وکارهای بسیار کوچک (میکرو) در بخش مشاغل خانگی روستایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 119-140]
  • مقصد گردشگری توسعه مدل بومی سنجش رقابت پذیری گردشگری مقاصد گردشگری ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 105-122]
  • مقصد گردشگری تدوین استراتژی ریسک اعتباری بر اساس مدل SWOT در بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-68]
  • منطق چیرگی مشتری مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکت‌های خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کره‌ای [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 79-98]

ن

  • نام تجاری مادر عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 21-34]
  • نفرت از برند تأثیر زمینه‌های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 139-164]
  • نقشة رابطة برند مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکت‌های خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کره‌ای [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 79-98]
  • نگرانی‌های زیست‌محیطی بررسی قصد مصرف‌کننده برای خرید محصولات سبز با استفاده از نظریة رفتار برنامه‌ریزی‌شده، نگرانی‌های زیست‌محیطی و دانش زیست‌محیطی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 111-130]
  • نگرش به برند تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 99-118]
  • نگرش به تبلیغات تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 99-118]
  • نوستالژی برند تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]
  • نوع محصول تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 99-118]

و

  • واحدهای ارزیابی‌شوندة سلسله‌مراتبی طراحی مدل ارزیابی عملکرد برای ارزیابی‌شونده‌های سلسله‌مراتبی با شاخص‌های موزون در دپارتمان‌های هایپرمارکت به روش تلفیقی تحلیل پوششی داده‌های سلسله‌مراتبی موزون [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 69-94]
  • ویژگی‏های مشتری بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت‏گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل‏داری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 19-40]
  • ولخرجی واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‌آمیز مشتریان: با نقش میانجی افسوس پس از خرید در صنعت پوشاک مد [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-216]

ه

  • هایپرمارکت طراحی مدل ارزیابی عملکرد برای ارزیابی‌شونده‌های سلسله‌مراتبی با شاخص‌های موزون در دپارتمان‌های هایپرمارکت به روش تلفیقی تحلیل پوششی داده‌های سلسله‌مراتبی موزون [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 69-94]
  • هک رشد بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 45-68]
  • هویت برند مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 35-56]
  • هویت مصرف کنندگان ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 117-130]