نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، پرویز بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]
  • اسفیدانی، محمد رحیم طراحی نوع‌شناسی آرایه‌های تصویری با تمرکز بر رابطة تعاملی استعاره و مجاز در تبلیغات چاپی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 125-144]
  • اسماعیل پور، مجید تأثیر ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک بر پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان؛ مطالعه با تمرکز بر شبکة اجتماعی اینستاگرام [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 195-218]
  • اکبری، محسن مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]
  • البدوی، امیر کاوش الگوهای پویایی مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-30]
  • امیدی، انوش طراحی مدل تعاملی هوش بازاریابی و اثربخشی عملکرد صنعت بیمه با بهره‌گیری از تکنیک AHP فازی مطالعة موردی: بیمه پاسارگاد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 149-168]
  • امیرالسادات، نسیم شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
  • امینی خیابانی، غلامرضا موفقیت مبتنی‌بر عملکرد برند و کنترل بازار؛ بررسی نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت برند [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 219-236]

ب

  • بافنده زنده، علیرضا مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
  • برادران، وحید انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]
  • بزرگی امیری، علی قیمت‌گذاری خدمات آزمایشگاهی با توجه ‌به قیمت رقبا با استفاده از تصمیم‌گیری چندمعیارة فازی بازه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • بلوچی، حسین قیمت‌گذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]

پ

  • پشوتنی زاده، میترا مطالعة ابعاد بازاریابی کالاها و خدمات کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی استان اصفهان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-68]
  • پورسلیمی، مجتبی طراحی مدل تعاملی هوش بازاریابی و اثربخشی عملکرد صنعت بیمه با بهره‌گیری از تکنیک AHP فازی مطالعة موردی: بیمه پاسارگاد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 149-168]

ت

  • تیمورپور، بابک کاوش الگوهای پویایی مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-30]

ج

  • جامی پور، مونا شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 69-88]
  • جعفری، سید محمدباقر تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-162]
  • جوانی، علی مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]

چ

  • چشمه سهرابی، مظفر مطالعة ابعاد بازاریابی کالاها و خدمات کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی استان اصفهان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-68]

ح

  • حاجی پور، بهمن شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
  • حسن زاده، محمود بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]
  • حسنقلی پور، طهمورث قیمت‌گذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]

خ

  • خالقی، عاطفه شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 69-88]
  • خداداد حسینی، سید حمید بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]

د

  • دهقانی قهنویه، عادله تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 1-18]

ر

  • رحیم نیا، فریبرز تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 33-52]
  • رستگار، عباسعلی موفقیت مبتنی‌بر عملکرد برند و کنترل بازار؛ بررسی نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت برند [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 219-236]
  • رمضانی، یوسف تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 33-52]

ز

  • زرگران، سحر تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 33-52]
  • زندی نسب، مصطفی تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-162]

س

  • سپهری، محمد مهدی کاوش الگوهای پویایی مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-30]
  • سعید نیا، حمیدرضا تعیین دامنة توسعة کسب‌وکارهای خدمات محصول محصور، در شرکت‌های تولیدکنندة کالاهای صنعتی؛ مورد مطالعه: صنعت تولید تجهیزات سنگین- شرکت آلفا [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 15-32]
  • سلطانی، مرتضی شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]
  • سماک نژاد، نگار بررسی تأثیر گردن‌آویز بسته‌بندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 109-128]

ش

  • شریفی، فاطمه مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 169-194]
  • شفیعی، علی ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های بزرگ صنعت فولاد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 77-108]
  • شفیعی، میثم شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 53-76]

ص

  • صادقی، سید رسول مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 169-194]
  • صالحی، سمیه بررسی تأثیر گردن‌آویز بسته‌بندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 109-128]
  • صائب نیا، سمیه عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای کلیدی توانایی‌های بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 19-42]
  • صنایعی، علی بررسی تأثیر گردن‌آویز بسته‌بندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 109-128]

ط

  • طالاری، محمد تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 1-18]

ع

  • عاشقی اسکوئی، هوشنگ مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 169-194]
  • عالی، صمد مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 163-178]
  • عبداللهی، مهشید مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]
  • عروجی، زینب مطالعة ابعاد بازاریابی کالاها و خدمات کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی استان اصفهان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-68]
  • عسگرنژاد نوری، باقر عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای کلیدی توانایی‌های بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 19-42]

ف

  • فرمانی، مهدی تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-162]
  • فیض، داود قیمت‌گذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]

ک

  • کاشانی زاده، زهرا طراحی نوع‌شناسی آرایه‌های تصویری با تمرکز بر رابطة تعاملی استعاره و مجاز در تبلیغات چاپی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 125-144]
  • کاظمی، نسترن قیمت‌گذاری خدمات آزمایشگاهی با توجه ‌به قیمت رقبا با استفاده از تصمیم‌گیری چندمعیارة فازی بازه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • کبیری فرد، دنیا تأثیر ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک بر پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان؛ مطالعه با تمرکز بر شبکة اجتماعی اینستاگرام [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 195-218]
  • کیماسی، مسعود طراحی نوع‌شناسی آرایه‌های تصویری با تمرکز بر رابطة تعاملی استعاره و مجاز در تبلیغات چاپی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 125-144]
  • کمالی، احمد قیمت‌گذاری خدمات آزمایشگاهی با توجه ‌به قیمت رقبا با استفاده از تصمیم‌گیری چندمعیارة فازی بازه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]

م

  • متقی، پیمان مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 169-194]
  • محمدی سلطان آباد، رقیه عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای کلیدی توانایی‌های بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 19-42]
  • میرابی، وحیدرضا ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های بزرگ صنعت فولاد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 77-108]
  • مشبکی، اصغر بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]
  • مصدق، عبدالرضا کاوش الگوهای پویایی مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-30]
  • معینی، حسین شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 69-88]
  • معنوی راد، میترا طراحی نوع‌شناسی آرایه‌های تصویری با تمرکز بر رابطة تعاملی استعاره و مجاز در تبلیغات چاپی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 125-144]
  • مفاخری، خدیجه تعیین دامنة توسعة کسب‌وکارهای خدمات محصول محصور، در شرکت‌های تولیدکنندة کالاهای صنعتی؛ مورد مطالعه: صنعت تولید تجهیزات سنگین- شرکت آلفا [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 15-32]
  • ملکی، محمدحسن مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 169-194]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی قیمت‌گذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]