نمایه نویسندگان

آ

  • آلبو نعیمی، ابراهیم طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-198]
  • آئین جمشید، سیاوش تأثیر زمینه‌های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 139-164]

ا

  • احمدزاده فرد، محمد حسن تأثیر راهبردگرایی بر عملکرد کسب و کار با میانجی‌گری قابلیت‌های بازاریابی؛ مطالعة موردی: شعبه‌های بانک مهر اقتصاد استان اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]
  • اخلاصی، امیر نقش بازارگرایی داخلی در توسعة گرایش کارآفرینانه؛ شرکت‌های ارائه‌دهندة خدمات اینترنت در تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 97-116]
  • ادیب پور، محمدرضا عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 21-34]
  • اسماعیل پور، حسن واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 1-26]
  • اصانلو، بهاره بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 95-110]

ب

  • باقری قره بلاغ، هوشمند واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‌آمیز مشتریان: با نقش میانجی افسوس پس از خرید در صنعت پوشاک مد [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-216]
  • بخشی زاده برج، کبری فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • بروجردیان، سپیده بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 95-110]
  • برومند، بابک توسعه مدل بومی سنجش رقابت پذیری گردشگری مقاصد گردشگری ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 105-122]
  • بیگی، جمال بررسی قصد مصرف‌کننده برای خرید محصولات سبز با استفاده از نظریة رفتار برنامه‌ریزی‌شده، نگرانی‌های زیست‌محیطی و دانش زیست‌محیطی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 111-130]
  • بهبودی، امید پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف‌کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی) [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 1-18]
  • بودلایی، حسن مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده‌فروشی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-22]

پ

  • پویا، علیرضا طراحی مدل ارزیابی عملکرد برای ارزیابی‌شونده‌های سلسله‌مراتبی با شاخص‌های موزون در دپارتمان‌های هایپرمارکت به روش تلفیقی تحلیل پوششی داده‌های سلسله‌مراتبی موزون [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 69-94]

ت

  • ترکستانی، محمد صالح مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکت‌های خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کره‌ای [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 79-98]
  • تقوی، علی تأثیر راهبردگرایی بر عملکرد کسب و کار با میانجی‌گری قابلیت‌های بازاریابی؛ مطالعة موردی: شعبه‌های بانک مهر اقتصاد استان اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]

ج

  • جلالی، شهرزاد تحلیل رفتار مشتری با استفاده از کاوش کاربری وب [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 69-86]

ح

  • حاتمی نسب، سید حسن درک جایگاه عوامل زمینه‌ساز ایجاد بنادر خشک در ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی GRA، MCDM و اعداد فازی مثلثی ـ بازه‌ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 57-74]
  • حاجی بابایی، حسین واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 1-26]
  • حیدرزاده، کامبیز تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 99-118]
  • حیدرزاده، کامبیز شناسایی الگوهای غالب رفتار مشتریان بانک در طول زمان بخشهای مختلف؛ مطالعة موردی: بانک انصار [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 149-165]
  • حسین زاده، محمدرضا تدوین استراتژی ریسک اعتباری بر اساس مدل SWOT در بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-68]
  • حکیمی، ایمان تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 131-148]

خ

  • خدادادی، عباس تدوین استراتژی ریسک اعتباری بر اساس مدل SWOT در بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-68]
  • خداداد حسینی، سید حمید تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-96]
  • خدامی، سهیلا بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 95-110]
  • خیری، بهرام مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 35-56]
  • خرمی بنارکی، آناهیتا تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-96]

د

  • درزیان عزیزی، عبدالهادی الگوی پیامدهای رفتاری-عملکردی مهارت شنود نیروی فروش [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 27-44]
  • دستار، حسین عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه :رهیافت فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره طراحی مدل تجاری‌سازی کالاهای دانش‌بنیان در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 23-38]

ر

  • رادفر، ثمین واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‌آمیز مشتریان: با نقش میانجی افسوس پس از خرید در صنعت پوشاک مد [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-216]
  • رادفر، رضا شناسایی الگوهای غالب رفتار مشتریان بانک در طول زمان بخشهای مختلف؛ مطالعة موردی: بانک انصار [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 149-165]
  • رجائی هرندی، سعیده تحلیل رفتار مشتری با استفاده از کاوش کاربری وب [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 69-86]
  • رحیمی، فرج اله الگوی پیامدهای رفتاری-عملکردی مهارت شنود نیروی فروش [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 27-44]
  • رضوانی، مهران مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 123-138]
  • رنجبریان، بهرام توسعه مدل بومی سنجش رقابت پذیری گردشگری مقاصد گردشگری ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 105-122]
  • رهباردار، فهیمه پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف‌کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی) [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 1-18]

ز

  • زارع، حامد درک جایگاه عوامل زمینه‌ساز ایجاد بنادر خشک در ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی GRA، MCDM و اعداد فازی مثلثی ـ بازه‌ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 57-74]
  • زرین جوی الوار، سهیلا طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-198]
  • زمانی قلعه میرزمانی، سمیه ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 117-130]

س

  • سیدامیری، نادر نقش بازارگرایی داخلی در توسعة گرایش کارآفرینانه؛ شرکت‌های ارائه‌دهندة خدمات اینترنت در تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 97-116]
  • سقائی، فرزانه تأثیر زمینه‌های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 139-164]
  • سمیع زاده، مهدی بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت‏گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل‏داری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 19-40]
  • سمیعی نصر، محمود طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-198]

ش

  • شاکری، سارا تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 99-118]
  • شاهی، محبوبه تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]
  • شاهین، آرش ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 117-130]
  • شجاع، علی تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 165-180]
  • شعبانی، عاطفه بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 45-68]
  • شغایی فلاح، مصطفی تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-96]
  • شهیدی، عالمه مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده‌فروشی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-22]

ص

  • صادقی، امیر تأثیر راهبردگرایی بر عملکرد کسب و کار با میانجی‌گری قابلیت‌های بازاریابی؛ مطالعة موردی: شعبه‌های بانک مهر اقتصاد استان اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]
  • صادق وزیری، فراز تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 165-180]

ط

  • طلوعی، عباس شناسایی الگوهای غالب رفتار مشتریان بانک در طول زمان بخشهای مختلف؛ مطالعة موردی: بانک انصار [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 149-165]
  • طهماسبی فرد، حمید مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 35-56]

ع

  • عباسی، عباس بررسی قصد مصرف‌کننده برای خرید محصولات سبز با استفاده از نظریة رفتار برنامه‌ریزی‌شده، نگرانی‌های زیست‌محیطی و دانش زیست‌محیطی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 111-130]
  • عبداللهی، خدیجه فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • عبدالوند، محمدعلی نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 141-162]
  • عبدالوند، ندا تحلیل رفتار مشتری با استفاده از کاوش کاربری وب [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 69-86]
  • عربشاهی، معصومه پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف‌کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی) [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 1-18]
  • علیزاده زوارم، علی تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-96]
  • عندلیب، داود بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة محصول سبز در صنعت کاشی استان یزد [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]

غ

  • غریب، ایمان شناسایی الگوهای غالب رفتار مشتریان بانک در طول زمان بخشهای مختلف؛ مطالعة موردی: بانک انصار [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 149-165]
  • غفاری، فرهاد تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 99-118]
  • غلامی کرین، محمود تأثیر راهبردگرایی بر عملکرد کسب و کار با میانجی‌گری قابلیت‌های بازاریابی؛ مطالعة موردی: شعبه‌های بانک مهر اقتصاد استان اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]

ف

  • فرج شوشتری پور، حمید رضا طراحی مدل تجاری‌سازی کالاهای دانش‌بنیان در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 23-38]
  • فردوسی، شهرام عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 21-34]
  • فیض، داود واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‌آمیز مشتریان: با نقش میانجی افسوس پس از خرید در صنعت پوشاک مد [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-216]
  • فیض، داود بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 45-68]
  • فلاح، محمدرضا شناسایی پیشران‌های مؤثر در توسعة کسب‌وکارهای بسیار کوچک (میکرو) در بخش مشاغل خانگی روستایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 119-140]

ق

  • قاضی زاده، مصطفی مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکت‌های خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کره‌ای [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 79-98]
  • قاضی میرسعید، سیدپویا نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 141-162]
  • قنوات پور، آرزو الگوی پیامدهای رفتاری-عملکردی مهارت شنود نیروی فروش [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 27-44]

ک

  • کاظمی، علی ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 117-130]
  • کاظمی، علی توسعه مدل بومی سنجش رقابت پذیری گردشگری مقاصد گردشگری ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 105-122]
  • کردنائیج، اسدالله تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]
  • کشتی آرای، نرگس ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 117-130]

م

  • محبت طلب، علی مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 123-138]
  • محمودی میمند، محمد طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-198]
  • محمودی میمند، محمد تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 131-148]
  • میرزایی کشه، مژگان مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکت‌های خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کره‌ای [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 79-98]
  • میرنژاد، راضیه طراحی مدل ارزیابی عملکرد برای ارزیابی‌شونده‌های سلسله‌مراتبی با شاخص‌های موزون در دپارتمان‌های هایپرمارکت به روش تلفیقی تحلیل پوششی داده‌های سلسله‌مراتبی موزون [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 69-94]
  • مشبکی، اصغر عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 21-34]
  • مطهری فریمانی، ناصر طراحی مدل ارزیابی عملکرد برای ارزیابی‌شونده‌های سلسله‌مراتبی با شاخص‌های موزون در دپارتمان‌های هایپرمارکت به روش تلفیقی تحلیل پوششی داده‌های سلسله‌مراتبی موزون [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 69-94]
  • مقتدری، علی اکبر بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة محصول سبز در صنعت کاشی استان یزد [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
  • مکی زاده، وحید تأثیر زمینه‌های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 139-164]

ن

  • نجات، سهیل تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 41-58]
  • نظری، محسن عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه :رهیافت فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]
  • نظری، محسن بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت‏گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل‏داری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 19-40]

ه

  • هندیجانی فرد، مرتضی نقش بازارگرایی داخلی در توسعة گرایش کارآفرینانه؛ شرکت‌های ارائه‌دهندة خدمات اینترنت در تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 97-116]

ی

  • یداللهی، شهربانو بررسی قصد مصرف‌کننده برای خرید محصولات سبز با استفاده از نظریة رفتار برنامه‌ریزی‌شده، نگرانی‌های زیست‌محیطی و دانش زیست‌محیطی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 111-130]