• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اعضای مشورتی هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter Telegram
تحقیقات بازاریابی نوین
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 8 (1397)
دوره دوره 7 (1396)
دوره دوره 6 (1395)
دوره دوره 5 (1394)
دوره دوره 4 (1393)
شماره شماره 2
شماره شماره 1
شماره شماره 4
شماره شماره 3
شماره شماره 5
دوره دوره 3 (1392)
دوره دوره 2 (1391)
دوره دوره 1 (1390)
درستی, علی, میرا, سید ابوالقاسم, حقیقی, محمد. (1393). ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف. تحقیقات بازاریابی نوین, 4(3), 75-88.
علی درستی; سید ابوالقاسم میرا; محمد حقیقی. "ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف". تحقیقات بازاریابی نوین, 4, 3, 1393, 75-88.
درستی, علی, میرا, سید ابوالقاسم, حقیقی, محمد. (1393). 'ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف', تحقیقات بازاریابی نوین, 4(3), pp. 75-88.
درستی, علی, میرا, سید ابوالقاسم, حقیقی, محمد. ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف. تحقیقات بازاریابی نوین, 1393; 4(3): 75-88.

ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف

مقاله 9، دوره 4، شماره 3، بهار 1393، صفحه 75-88  XML اصل مقاله (597 K)
نویسندگان
علی درستی ؛ سید ابوالقاسم میرا؛ محمد حقیقی
دانشگاه تهران
تاریخ دریافت: 25 خرداد 1395،  تاریخ بازنگری: 01 اسفند 1397،  تاریخ پذیرش: 25 خرداد 1395 
چکیده
هدف این پژوهش بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان در صنعت رستوران داری است. به منظور جمع آوری داده‌های مورد نیاز از پرسشنامه استفاده شد، بدین منظور نمونه ای تصادفی از 10 شعبه مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف و از هر شعبه تعداد 40 نفر انتخاب شدند که در نهایت با توجه به پرسشنامه های قابل قبول، تعداد 268 نفر حجم نمونه پژوهش را تشکیل دادند. به منظور آزمون فرضیه‌ها از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. بررسی فرضیات تحقیق بیانگر تأثیر مثبت کیفیت غذا، کیفیت خدمات، محیط رستوران و ادراک عادلانه بودن قیمت بر رضایت مشتری است. اما تأثیر موقعیت رستوران بر رضایت مشتری مورد قبول واقع نشد. همچنین نتایج بیانگر آن است که کیفیت غذا به عنوان مهمترین عامل مؤثر بر رضایت مشتریان در مجموعه بوف می‌باشد
کلیدواژه‌ها
صنعت رستوران داری؛ رضایت مشتری؛ مجموعه بوف
عنوان مقاله [English]
Evaluation of factors affecting customer satisfaction in the restaurant industry. Case study: Boof restaurant chain
نویسندگان [English]
ali dorosti؛ seyyed abolghasem mira؛ mohammad haghighi
university of tehran
چکیده [English]
The objective of this study is examining factors affecting customer satisfaction in the restaurant industry. The questionnaire was used to collect required data for this study. Questionnaires distributed in 10 randomly selected branches of Boof Chain Restaurant in Tehran. In each branch, 40 customers were selected for the study. Ultimately, the research sample consisted of 268 customers. Hypotheses were tested through structural equation model. The obtained results show that food quality, service quality, restaurant environment, and perception of price fairness had a positive impact on customer satisfaction, but the impact of restaurant location on customer satisfaction was not confirmed. The results also indicate that food quality as the most important factor affecting customer satisfaction in the boof.
کلیدواژه‌ها [English]
Restaurant industry, Customer Satisfaction, Boof Chain Restaurant
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 732
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 2,322
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.