کلیدواژه‌ها = شبکه‌های اجتماعی
تعداد مقالات: 3
1. هوش رقابتی مبتنی‌بر محتوای شبکه‌های اجتماعی و عوامل مؤثر بر فرایند آن

دوره 9، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 43-60

10.22108/nmrj.2019.118405.1834

محمدرضا تقوا؛ امیرحسن ناصری؛ کامران فیضی؛ ایمان رئیسی وانانی


2. تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 175-190

10.22108/nmrj.2018.89511.0

امیر غفوریان شاگردی؛ بهناز دانشمند؛ امید بهبودی