کلیدواژه‌ها = تجارت الکترونیک
تعداد مقالات: 2
1. ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات

دوره 6، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 53-66

10.22108/nmrj.2016.21207

شیرین اصولی قره آغاجی؛ علی صنایعی؛ محمدرضا سعیدابادی


2. تبیین و بررسی وضعیت وب سایتهای تجارت الکترونیک در شرکت ملی گاز ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری

دوره 5، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 199-210

محمود یحیی زاده فر؛ قاسمعلی مایلی رستمی؛ حسنعلی آقاجانی