کلیدواژه‌ها = آمیخته بازاریابی
تعداد مقالات: 5
2. طراحی و تبیین مدل مفهومی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای خلاق هنری؛ مورد مطالعه: صنایع خلاق

دوره 6، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 37-52

10.22108/nmrj.2016.21071

محمدحسن مبارکی؛ مهران رضوانی؛ جهانگیر یداللهی فارسی؛ محمدتقی طغرایی


4. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی

دوره 3، شماره 3، زمستان 1392، صفحه 59-74

الهام حسینی چگنی؛ اسماعیل ملک اخلاق؛ محمد نوع پسند اصل