کلیدواژه‌ها = خرید آنی
تعداد مقالات: 2
1. تأثیر باورهای مصرف‌کنندگان بر رفتار خرید آنی آن‌ها در محیط آنلاین

دوره 5، شماره 3، پاییز 1394، صفحه 21-34

نازنین امیری؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری


2. ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر رفتارخرید آنی (مطالعه موردی: خریداران پوشاک و البسه جدید در پاساژهای شهرکرج )

دوره 3، شماره 2، تابستان 1392، صفحه 109-134

وحیدرضا میرابی؛ وحیدرضا میرابی؛ وحیدرضا میرابی؛ ابوالقاسم غلامرضا تهرانی