کلیدواژه‌ها = مشتری
تعداد مقالات: 6
2. بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی

دوره 4، شماره 1، تابستان 1393، صفحه 118-107

رحمان کریمی؛ مجید نیلی؛ احمدرضا شکرچی زاده اصفهانی؛ عاطفه حمزه لو


4. خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو

دوره 3، شماره 3، زمستان 1392، صفحه 135-150

پروشات حامدی؛ آمنه خدیور؛ زهرا رزمی


6. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال

دوره 2، شماره 3، پاییز 1391، صفحه 173-186

فرزاد زیویار؛ محمدصادق ضیائی؛ جواد نرگسیان