کلیدواژه‌ها = قصد خرید
تعداد مقالات: 14
1. سنجش تاثیر زیباشناختی بسته‏بندی و کیفیت ادراک شده محصول بر قصد خرید با تعدیل کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست محیطی مصرف‏کننده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 خرداد 1399

10.22108/nmrj.2020.119974.1943

عصمت احمدی؛ منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور


6. طرّاحی و تبیین مدلی از عوامل اثرگذار بر رفتار خرید پوشاک دانشجویان جوان ایرانی

دوره 6، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 159-176

10.22108/nmrj.2017.21274

ساحل فرخیان؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده؛ مینا جمشیدی


9. مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف‌کنندگان در اروپا

دوره 4، شماره 1، تابستان 1393، صفحه 92-73

امیرحسین نوری پور؛ میثم شیرخدایی


10. سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی

دوره 4، شماره 4، بهار 1393، صفحه 105-124

محسن علیزاده ثانی؛ میثم شیرخدایی؛ ندا طهماسبی روشن


11. نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور

دوره 4، شماره 4، بهار 1393، صفحه 1-20

سجاد خانی؛ مهری نصیری؛ امین اجلی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ عبدالحمید ابراهیمی


12. مطالعه تجربی تأثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید از طریق نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند

دوره 4، شماره 4، بهار 1393، صفحه 181-194

رقیه هشیوار؛ آرزو خورسندنژاد؛ محسن اکبری؛ محمود مرادی


13. بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید

دوره 4، شماره 3، بهار 1393، صفحه 161-188

بهرام خیری؛ بهرام خیری؛ متینه فتحعلی