کلیدواژه‌ها = بازاریابی
تعداد مقالات: 10
1. اکوسیستم بازاریابی بین‌المللی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 اردیبهشت 1398

10.22108/nmrj.2019.104781.1300

مرتضی ملکی؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ وحید شرفی


3. جـایـگـاه‌یـابـی برند هتـل‌های پنـج ستـاره از دیدگاه آژانس های مسافرتی

دوره 6، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 222-203

10.22108/nmrj.2016.20674

نسیم محمدیان محمودجیق؛ مهدی ابراهیمی؛ امین سلطانی هوراند


4. ارزیابی معیارهای اعتبارسنجی توزیع‌کنندگان استیل در بازار ایران از منظر مشتریان

دوره 5، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 21-38

علیرضا بخشی زاده؛ علیرضا بخشی زاده؛ اصغر مشبکی؛ فاطمه عیدی


5. بررسی عوامل مؤثر بر بهبود وجهه استنباط شده از مقاصد گردشگری جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی

دوره 5، ویژه نامه چهارمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، زمستان 1394، صفحه 31-44

اوژن کریمی؛ محمد محمودی میمند؛ محمد محمودی میمند؛ حسن درویش؛ مهدی نساجی کامرانی


7. چارچوب جامع تدوین استراتژی نیروگاه برق اصفهان با رویکرد بازاریابی

دوره 3، شماره 3، زمستان 1392، صفحه 119-134

محسن قربانی؛ اکبر نیلی پور طباطبایی


8. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی

دوره 3، شماره 3، زمستان 1392، صفحه 59-74

الهام حسینی چگنی؛ اسماعیل ملک اخلاق؛ محمد نوع پسند اصل


9. بهینه سازی کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین و بازاریابی محصولات هوائی به روش AHP

دوره 2، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 143-164

اکبر نیلی پور طباطبایی؛ بیژن خیامباشی؛ مهدی کرباسیان؛ محمد شریعتی


10. به کارگیری مدل بلوغ قابلیت‌های بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو

دوره 1، شماره 2، تابستان 1390، صفحه 41-60

سید مجتبی اخوان حجازی؛ آرمان احمدی زاد؛ امیر حسین صبور طینت