کلیدواژه‌ها = رضایت
تعداد مقالات: 7
2. بررسی تاثیر مجذوب شدن و ویژگی های وب سایت بر رضایت و استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک)

دوره 4، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 95-110

سحر ناصری؛ کامران زاهدفر؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری


3. تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خودخدمتی

دوره 4، شماره 1، تابستان 1393، صفحه 136-119

سعید جلالیان؛ امین موجودی؛ حسین وظیفه دوست


4. بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیت شرکت های هواپیمایی

دوره 4، شماره 1، تابستان 1393، صفحه 152-137

علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی


6. بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)

دوره 2، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 87-106

زهره شاهرخ دهدشتی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ علیرضا بخشی زاده


7. بررسی و شناسایی عوامل کلیدی حیاتی در پذیرش همراه بانک توسط مشتریان

دوره 1، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 99-108

مژده هاشمیان؛ محمدتقی عیسایی