کلیدواژه‌ها = وفاداری به برند
تعداد مقالات: 10
1. تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطة اعتبار برند (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر)

دوره 7، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 57-76

10.22108/nmrj.2018.106183.1392

مجید اسماعیل پور؛ امراله صیادی؛ مرضیه دلواری؛ سولماز موسوی شورگلی


2. تأثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی مجتمع های تجاری بر آگاهی از برند، ترجیح برند و وفاداری مشتریان

دوره 6، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 1-24

10.22108/nmrj.2017.21265

علیرضا بخشی زاده؛ اسداله کردنائیج؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ پرویز احمدی


3. طراحی و تبیین مدل مکانیزم ها، آثار و پیامد برندسازی داخلی (مورد مطالعه: گروه صنعتی سدید)

دوره 6، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 152-133

10.22108/nmrj.2016.20670

مرتضی سلطانی؛ الناز نبی زاده مامانی؛ امیرحسین مزینانی


4. تاثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند

دوره 6، شماره 1، بهار 1395، صفحه 79-94

10.22108/nmrj.2016.20655

مجید اسماعیل پور؛ صاحبه برجویی


7. بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند

دوره 4، شماره 3، بهار 1393، صفحه 1-16

شیرین فیض محمدی؛ فریبرز رحیم نیا؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ شیرین فیض محمدی


8. بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری

دوره 2، شماره 4، زمستان 1391، صفحه 63-81

شهریار عزیزی؛ شهرام جمالی؛ مرتضی رضایی


9. بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه ی برند

دوره 2، شماره 3، پاییز 1391، صفحه 155-172

سلیمان ایران زاده؛ ایدا رنجبر؛ ناصر پور صادق


10. بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)

دوره 2، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 87-106

زهره شاهرخ دهدشتی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ علیرضا بخشی زاده