کلیدواژه‌ها = مدل کانو
تعداد مقالات: 5
1. بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی)

دوره 4، شماره 4، بهار 1393، صفحه 113-140

منیره احمدی منش؛ قاسم اسلامی؛ مصطفی کاظمی


3. دسته بندی متغیرهای وبکوال بر اساس مدل کانو در جهت ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی

دوره 2، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 123-142

علی شائمی برزکی؛ جواد خزائی پول؛ مهدی پور مصطفی؛ هادی بالوئی


4. تحلیل شبکه‌ای اقدامات استراتژیک بازاریابی و گسترش کارکرد کیفیت

دوره 1، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 165-192

فاطمه دانشیان؛ محمدصالح اولیاء؛ بهرام رنجبریان